Po scheikunde klas 5 vwo nakijken op fouten

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 9

Po scheikunde klas 5 vwo nakijken op fouten

Hey,

In de 5de klas moet ik voor het vak scheikunde een praktische opdracht maken waarbij ik de volgende onderwerpen behandel: verbranding van stearinezuur, de synthese van aspirine, het bepalen van de molariteit van zoutzuur met behulp van het equivalentiepunt en het bepalen van de evenwichtsconstante van een verestering. Ik zoek mensen die mijn gemaakte uitwerkingen willen controleren en zo nodig corrigeren. Als jullie mij zouden willen helpen, stuur me dan maar even een berichtje dan stuur ik het word-bestand op via de mail. Alvast heel erg bedankt.

Ruben

Berichten: 186

Re: Po scheikunde klas 5 vwo nakijken op fouten

Ik wil je opdracht best wel eens nakijken, maar lijkt het niet beter om je word-bestand even te uploaden. Zo kunnen er meerdere mensen eventueel verbeteringen aanbrengen.

Berichten: 9

Re: Po scheikunde klas 5 vwo nakijken op fouten

@Belgjm

Als je in een berichtje naar mij even je mailadres zet, dan zal ik het wordbestand sturen. Ik kan het word bestand helaas niet uploaden naar het forum, omdat het bestand maar 5k groot mag zijn en mijn bestand is veel groter. Dus dan zal iedereen mij helaas een berichtje moeten sturen.

Ruben

Reageer