"jouw bijlagen beheren"

Reageer
Berichten: 4.502

"jouw bijlagen beheren"

Als ik toets op "instellingen",komen mijn gegevens naar boven.

Bij de pagina met "jouw overzicht" staan vemeld 5 stuks recente bijlagen .


Dat zijn 5 stuks bouwkundige zelf vervaardigde ZIP-rekenprogrammas en ik wil er een van af halen,omdat ik de resterende heb bijgewerkt vanwege het weinig kunnen gebruiken van een A-station (floppy);ik veranderde dat in het programma door het gebruiken van een aan te map C:\forum,waarop men dan berekeningen kan zetten.


Ik poogde dus bij mijn persoonlijke gegevens dat te veranderen door te gaan naar "opties"en dan aantoetsen "jouw bijlagen beheren",krijg dan die pagina te zien waarop helemaal niet staat aangeven dat er recente bijlagen zijn en kan ook geen gel;egenheid vinden om iets te veranderen (modificeren,wijzigen,etc).


Ik vroeg Miels ernaar,hij begreep mijn vraag niet en ik uiteindelijk ook niet,vandaar dat de vraag naar een breder publiek wordt gesteld!


Hierbij zo'n bestand!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: "jouw bijlagen beheren"

Ik snap het niet. Je bedoelt dat je helemaal geen bijlagen te zien krijgt als je naar "Opties --> jouw bijlagen beheren" gaat? Vreemd, want bij mij staat alles netjes weergegeven.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 4.502

Re: "jouw bijlagen beheren"

Wrs.door mijn topic zijn de forumgoden wakker geworden en werd mijn verzoek gedeeltelijk ingewilligd en kan een bestand zomaar zien,de rest blijft nog weg!

Is niet het laatst geplaatste!


Gezien de interesse door mogelijke vakbroeders nog wat om mee te spelen:

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: "jouw bijlagen beheren"

Wrs.door mijn topic zijn de forumgoden wakker geworden en werd mijn verzoek gedeeltelijk ingewilligd en kan een bestand zomaar zien,de rest blijft nog weg!
Nee hoor, we hebben verder niets aangepast of zo...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 4.502

Re: "jouw bijlagen beheren"

Ik heb begrepen,dat alleen bijlagen,die je direct bij antwoorden op topics zet,in het beheer worden opgenomen en de bijlagen die je verzend via PB's worden niet in het beheer opgenomen,doch verschijnen alleen in je account met recente bijlagen.

Reageer