Last van darmen: eet een kikker

Moderator: Astro

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Last van darmen: eet een kikker

PEKING - Voor mensen die last hebben van darmklachten heeft een 66-jarige Chinees de remedie; verorber een springlevende boomkikker ...


Lees meer... AD
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Last van darmen: eet een kikker

Veel kans dat het gewoon een placebo effect is. Anyway, als het hem van z'n problemen heeft verlost is het nog zo prettig pi.gif

Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Re: Last van darmen: eet een kikker

PEKING - Voor mensen die last hebben van darmklachten heeft een 66-jarige Chinees de remedie; verorber een springlevende boomkikker ...

Onsmakelijk, wreed, zeer onwaarschijnlijk en niet bewezen. pi.gif


Ik hou het op kwakzalverij! Laat de vereniging tegen de kwakzalverij er iets aan doen!
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Last van darmen: eet een kikker

eet een kikker...of een babyratje pi.gif


Totdat een oude man hem aanraadde springlevende boomkikkers op het menu te zetten. Jiang zat eerst tegen zo'n wriemelende kikker aan te hikken. Maar toen hij de oude man een levende kikker zag verorberen, besloot hij stoer diens voorbeeld te volgen
Hoort dit soort berichten eigenlijk wel op een wetenschapsforum thuis? Dit is toch een bericht van niets?
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.906

Re: Last van darmen: eet een kikker

Phys schreef:eet een kikker...of een babyratje :D

Hoort dit soort berichten eigenlijk wel op een wetenschapsforum thuis? Dit is toch een bericht van niets?
Precies ja, ik wou net zeggen...


merk overigens op dat de maagpijn pas na een maand (! pi.gif ) kikkers eten ophield. Er is dus geen enkel bewijs dat maagpijn en kikkers eten enig verband met elkaar hebben.
while(true){ Thread.sleep(60*1000/180); bang_bassdrum(); }

Berichten: 12.262

Re: Last van darmen: eet een kikker

Hehe.. een complete levende kikker opeten? Het klinkt een beetje als yakult voor gevorderen, ik denk dat ik maar pas :D
Victory through technology

Berichten: 133

Re: Last van darmen: eet een kikker

Het kan natuurlijk ook zo geweest zijn dat een of andere bacterie uit (de maag van) de kikker de maagflora van deze Chiness heeft verrijkt (in de positieve zin). Je weet het nooit.
Geld maakt niet gelukkig, wiskunde en natuurkunde wel!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.906

Re: Last van darmen: eet een kikker

Het kan natuurlijk ook zo geweest zijn dat een of andere bacterie uit (de maag van) de kikker de maagflora van deze Chiness heeft verrijkt (in de positieve zin). Je weet het nooit.
Ik geloof best dat het mogelijk is, maar er is geen enkel wetenschappelijk verband aangetoond dus hoort dit artikel wat mij betreft niet op dit forum thuis.
while(true){ Thread.sleep(60*1000/180); bang_bassdrum(); }

Re: Last van darmen: eet een kikker

Math-E-Mad-X schreef:Precies ja, ik wou net zeggen...


merk overigens op dat de maagpijn pas na een maand (! :D ) kikkers eten ophield. Er is dus geen enkel bewijs dat maagpijn en kikkers eten enig verband met elkaar hebben.
het gaat ook over darmklachten, geen maagpijn

Reageer