Een idee

Moderators: jkien, Xilvo

Gesloten
Berichten: 13

Een idee

Ik zoek eerst mensen die willen mee werken met dit project!

Ik kan niet beginnen als er niet genoeg mensen zijn. :D

In ieder geval zo ik graag weetn welke programeertaalen je kan .
The world is weird, just like you

Berichten: 388

Re: Een idee

Zou het niet zinvol zijn om uit te leggen wat je project inhoudt? Dan kan je kijken of er mensen zijn die willen meewerken en dan kan je eens gaan kijken welke programmertalen er gekend zijn.

Ik twijfel er niet aan dat hier programmeurs (al dan niet voor de hobby) zitten voor programmeertalen van Assembler tot Visual Basic .NET tot Java tot weet-ik-veel, maar of die gaan meewerken is een heel andere vraag!

Berichten: 13

Re: Een idee

project: een programma dat je via deze website gratis kan downloaden

een soort off-line WSF :D

voor moets je internet niet altijd werken(update mogelijheid)
The world is weird, just like you

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Een idee

lg188 schreef:project: een programma dat je via deze website gratis kan downloaden

een soort off-line WSF :D

voor moets je internet niet altijd werken(update mogelijheid)
Dat is wel redelijk vaag !!

In welke programeertaal wil je dit schrijven en heb je al eens contact gelegd met de beheerders of zij dit wel een goed idee vinden.

>>>EDIT: High Voltage heeft in de onderstaande post gelijk, de bedoeling van een forum ben je helmaal kwijt.

Berichten: 388

Re: Een idee

Het lijkt me (voor zover ik het begrijp) totaal useless! Wat heb je eraan om een keer in de week de reacties te lezen? Als je dan een reply doet staan er al tig voor je...

Berichten: 13

Re: Een idee

geen forum off-line
The world is weird, just like you

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Een idee

off-line WSF


Hoe moet ik dit dan interpreteren?

Berichten: 388

Re: Een idee

geen forum off-line
Dan zul je het toch eens met hand en tand moeten uitleggen, want dan begrijp ik écht de bedoeling niet meer hoor...

En zo zullen er wel meerdere zijn.

Berichten: 13

Re: Een idee

geen antwoord gewoon vraagen die al gesteld zijn en daar hun oplosing bij (kliknt logisch ?)

en als je heit neiets napt laat het dna maar
The world is weird, just like you

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Een idee

Ik denk dat je niet goed weet waarover je spreekt, je kan misschien eens kijken naar de forum statistieken:
Onze leden hebben een totaal van 268.658 berichten geplaatst
Dan zijn een heleboel vragen en antwoorden :D .

Niet echt een realistisch idee denk ik.

Misschien zijn er forumleden die het wel zien zitten, ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Een idee

lg188 schreef:geen antwoord gewoon vraagen die al gesteld zijn en daar hun oplosing bij (kliknt logisch ?)

en als je heit neiets napt laat het dna maar


Na 10 berichten zijn we nog geen stap verder over wat je nu wilt. En gezien de manier van spellen (ik heb de zin hierboven 3 keer moeten lezen voordat ik wist wat er stond) wil je er ook geen moeite voor doen. Op dit onderwerp komt dan ook een slotje. Als je een concreet en uitgewerkt voorstel hebt dan kun je daar een nieuw onderwerp mee beginnen.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gesloten