Dvd speler

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 8

Dvd speler

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn computer. ik was een cd aan het branden. het banden proces ging wel goed. maar aan het eind toen ik de dvd speler wilde openen, dan deed ie het niet. hij wil niet geopent worden. en als ik "deze computer" open, zie ik dat icoontje van DVD speler niet meer. ik weet niet waarom??

Wat moet ik nou doen?? is mijn DVD speler kapot??

AUB jullie hulp.

Alvast bedankt

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Dvd speler

Normaal wanneer je brandproces volledig correct verloopt gaat je pc het station na het branden toch automatisch je CD eruit laten komen.

Dit is bij jou precies niet gebeurd?

Normaal is er wel een mogelijkheid voor je station handmatig open te doen (meestal klein gaatje waar je met een paperclip in kan).

Ik zou eerst proberen hem even te openen CD eruit halen en dan eens opnieuw toe doen, het is mogelijk dat je probleem dan al opgelost is.

Dat hij kapot is zou mij heel sterk verbazen !

Succes

Berichten: 8

Re: Dvd speler

dank je wel voor je antwoord.

gelukkig het is wel opgelost. ik heb de pc uitgeschakelt, en dan weer opgestart. en toen deed ie het weer. :D

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Dvd speler

flower1 schreef:dank je wel voor je antwoord.

gelukkig het is wel opgelost. ik heb de pc uitgeschakelt, en dan weer opgestart. en toen deed ie het weer. :D


Dat is ook een goede methode, even heropstarten kan zeer vaak bij kleine problemen helpen :D

Berichten: 388

Re: Dvd speler

Toevallig met Nero gebrand?

Berichten: 8

Re: Dvd speler

ja met nero

Berichten: 388

Re: Dvd speler

Nero vergrendelt het station tijdens het branden zodat het niet kan opengedaan worden. Zolang je brandproces niet goed is afgesloten of als Nero nog niet volledig klaar is krijg je je station dus niet open. Als Nero zichzelf ophangt bijvoorbeeld is je station ook niet meer toegankelijk.

Dit heeft mogelijk je probleem veroorzaakt. Een herstart is dan, zoals je zelf aan aangaf, voldoende.

Reageer