Persoonlijke medische problemen

Gesloten
Berichten: 4.502

Persoonlijke medische problemen

Nav de eerste reactie van de moderator,dat persoonlijke medische kwesties,niet mogen worden aangekaart,ook niet oppervlakkig,dan vraag ik me af of hier in dit forum de medische wereld nog altijd wordt bekeken als ivoren torenbewoners,een soort heiligen,iets van hogere orde.

Elk ander probleem,al ligt het op technisch of psychologisch,filosofisch,astronomisch of religieus nivo,mag wel worden besproken,maar "riekt"het naar een persoonlijk probleem,dan wordt er gezocht naar de taboe-sleutel.

Ik beschouw het menselijk lichaam als een zeer gecompliceerde chemische fabriek,zeer intelligent bestuurd en makkelijk in de problemen te brengen,en over alle mankementen,zou je net als alle andere,moeten kunnen spreken,resp.debatteren.Ookal omdat je niemand ,ook jezelf niet meer kunt beschadigen als op techn,nivo,als je een fout advies geeft en een gebouw "sodemietert"in elkaar of een auto krijgt ineens kuren bij hoge snelheid,etc,etc.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Persoonlijke medische problemen

Oktagon, wat miep je nou? Er is helemaal geen slotje geplaatst! Sorry voor de harde verwoording, maar je piept om heel weinig. AdV zegt dat een slotje eigenlijk zou kunnen, maar plaatst hem (mijns inziens) terecht niet. Klaar, toch? :D

Terug ontopic alstublieft, ik vond het net boeiend worden.
Appareo decet nihil munditia?

Berichten: 3.165

Re: Persoonlijke medische problemen

Oktagon, wat miep je nou? Er is helemaal geen slotje geplaatst! Sorry voor de harde verwoording, maar je piept om heel weinig. AdV zegt dat een slotje eigenlijk zou kunnen, maar plaatst hem (mijns inziens) terecht niet. Klaar, toch? :D
Ik dreigde nog niet eens met een slotje maar inderdaad, ik had hem allang kunnen plaatsen overéénkomstig de regels. Ik waarschuw maar dat er niet te diep op het persoonlijke probleem moet worden ingegaan om te voorkomen dat ik een slotje zou moeten plaatsen. Mooi toch?
dan vraag ik me af of hier in dit forum de medische wereld nog altijd wordt bekeken als ivoren torenbewoners,een soort heiligen,iets van hogere orde.

Elk ander probleem,al ligt het op technisch of psychologisch,filosofisch,astronomisch of religieus nivo,mag wel worden besproken,maar "riekt"het naar een persoonlijk probleem,dan wordt er gezocht naar de taboe-sleutel.
Hier klets je echt even uit jouw nek. Dat heeft daar helemaal niets mee te maken. Lees de regels nog maar eens in de bijsluiter.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Persoonlijke medische problemen

De medische wereld hoeft inderdaad niet een ivoren torentje te betrekken, maar een forum kan toch echt niet de plaats zijn waar je een oplossing voor zoekt. Zelfs als men gekwalificeerd is voor het bieden van dergelijke hulp, zal men dit niet via het internet doen.

Berichten: 3.165

Re: Persoonlijke medische problemen

De medische wereld hoeft inderdaad niet een ivoren torentje te betrekken, maar een forum kan toch echt niet de plaats zijn waar je een oplossing voor zoekt. Zelfs als men gekwalificeerd is voor het bieden van dergelijke hulp, zal men dit niet via het internet doen.
Merci voor de toelichting maar het staat tevens duidelijk in de bijsluiter vermeld, iedereen kan het daar lezen.

De medische mensen opereren overigens absoluut niet vanuit een ivoren toren (niet dat jij dat beweert). Zij zijn gewoon de deskundigen in medische kwesties zoals ingenieurs de deskundigen zijn in technische kwestie en de psychologen de deskundigen zijn in mentale kwesties.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Persoonlijke medische problemen

Oktagon, ongeveer een jaar geleden heb je exact hetzelfde hier aangekaart. Je hebt toen ook min of meer dezelfde argumenten en vergelijkingen aangehaald, de verklaringen die daar gegeven werden zijn nog steeds geldig: die kan je daar nog altijd nalezen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gesloten