Ongelezen berichten worden toch als gelezen gemarkeerd

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Ongelezen berichten worden toch als gelezen gemarkeerd

Er staat me bij dat dit al eens eerder ter sprake is geweest, maar ik kan het niet terugvinden.

Als ik een rondje forum draai dan ga ik meestal van boven naar beneden alle subforums af waarin actie heeft plaatsgevonden sinds mijn laatste bezoek. Topics die me interesseren in een subforum lees ik, de rest markeer ik als gelezen, en hup, volgend subforum.


Vaak genoeg moet ik afsluiten voordat ik klaar ben met mijn rondje, er blijven dus ongelezen subforums. Als ik dan later weer inlog, zijn ook die topics die ik nog niet gelezen had door de server vrolijk als gelezen gemarkeerd, en slechts die topics waarin actie plaatsvond tussen de bezoeken in tonen oranje klokjes.


Is daar iets aan te doen?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Ongelezen berichten worden toch als gelezen gemarkeerd

Je had het er hier al over:

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...=asc&highlight=


De status ervan is nog steeds hetzelfde. Het technisch team is druk bezig, en het ongelezen markeren van berichten is een beetje op de achtergrond geschoven. Kern van het probleem is dat het een fikse MOD is die veel grijpt in andere MOD's en we alle conflicten willen voorkomen. Ik zal nog eens voorstellen of we er in kunnen duiken, maar ik ben bang voorlopig niet.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Ongelezen berichten worden toch als gelezen gemarkeerd

Sorry, ik moet nodig naar bed denk ik. :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Ongelezen berichten worden toch als gelezen gemarkeerd

Je zou de topics kunnen openen door op de link met de rechtermuisknop te klikken, en dan de optie "open in nieuw venster" te kiezen. Zo heb je alle topics tegelijk open en kun je ze later nog eens lezen. Nadeel is dat je dan veel schermen tegelijk open hebt staan, maar als dat geen bezwaar is werkt dit goed. Werkt natuurlijk niet als je de computer tussentijds uitzet :wink:
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Ongelezen berichten worden toch als gelezen gemarkeerd

Je zou de topics kunnen openen door op de link met de rechtermuisknop te klikken, en dan de optie "open in nieuw venster" te kiezen. Zo heb je alle topics tegelijk open en kun je ze later nog eens lezen. Nadeel is dat je dan veel schermen tegelijk open hebt staan, maar als dat geen bezwaar is werkt dit goed. Werkt natuurlijk niet als je de computer tussentijds uitzet  :wink:


Dan kan je even goed direct je browser laten openstaan (en dat is nou net wat die niet kan). En een nieuw venster openen killt je session dus dan verlies je alle posts die je nog niet gelezen had al na de eerste klik :roll:

Reageer