10.000 geregistreerde gebruikers

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

10.000 geregistreerde gebruikers

En jawel, het is gebeurd... Wetenschapsforum heeft 10.000 geregistreerde gebruikers! Daarbij heb ik zelfs enige tijd geleden de moeite genomen om zoveel mogelijk accounts van spambots te verwijderen, dus het zijn echt (vrijwel) allemaal authentieke aanmeldingen. De aanmelding die de teller op deze stand heeft gezet staat overigens op naam van Tokesnugerd. Welkom op het forum!


Deze gelegenheid wil ik met name aangrijpen om iedereen die hier komt te bedanken voor zijn/haar bijdragen. Zonder vrijwilligers en enthousiaste gebruikers van dit forum waren we nooit gekomen waar we nu zijn. Hartelijk dank dus iedereen, en op naar de 50.000!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 18

Re: 10.000 geregistreerde gebruikers

Ik vind het fantastisch dat er al meer dan 10.000 geregistreerde gebruikers zijn. Ik vind het echter zeer spijtig dat er veel mensen zijn die zich geregistreerd hebben, maar nog geen enkele reactie geplaatst hebben.

Ik ben zelf een nieuwe gebruiker, maar ik wil wel proberen om zo actief mogelijk deel te nemen aan dit forum.

Ik zou via dit bericht ook de minicursusauteurs, de moderators en al wie zich inspant om vragen te beantwoorden en dit forum in goede banen leiden willen bedanken! :D


Cathérine

Gebruikersavatar
Berichten: 187

Re: 10.000 geregistreerde gebruikers

Ik denk dat de meeste gebruikers ofwel bots zijn, of mensen die zich geregistreerd hebben en niet terugkomen. Dat 10.000 staat natuurlijk wel lekker, maar het zegt niets over hoe groot of actief het forum zelf is.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: 10.000 geregistreerde gebruikers

Kuch:
Daarbij heb ik zelfs enige tijd geleden de moeite genomen om zoveel mogelijk accounts van spambots te verwijderen, dus het zijn echt (vrijwel) allemaal authentieke aanmeldingen.
En met de stukken verbeterde software waardoor er zo goed als geen spambot meer doorkomt en de teller die inmiddels alweer op >13k staat, mogen we rustig stellen dat die 10k ruim overschreden is.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 3.112

Re: 10.000 geregistreerde gebruikers

Gefeliciteerd met dit succes. :D

Berichten: 8.614

Re: 10.000 geregistreerde gebruikers

Niet dat ik recht van spreken heb, maar hebben jullie al opgemerkt dat deze mijlpaal een jaar geleden bereikt is?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer