Wijziging beeldindeling en kleuren?

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 4.502

Wijziging beeldindeling en kleuren?

Sind een uur heb ik een ander beeld van dit forum;achtergrond werd wit en ook indeling leek me gewijzigd.


Is dat juist?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Wijziging beeldindeling en kleuren?

Refresh even de pagina (hard-refresh), dat zou het normaal moeten fixen.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Wijziging beeldindeling en kleuren?

oktagon schreef:Sind een uur heb ik een ander beeld van dit forum;achtergrond werd wit en ook indeling leek me gewijzigd.


Is dat juist?
Ik denk dat het eerder aan jou ligt, want hier is alles nog hetzelfde. Misschien dat die indeling ligt aan hetgeen wat in dit topic besproken is.


Edit: Cycloon had sneller een oplossing
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 4.502

Re: Wijziging beeldindeling en kleuren?

Hoe refresh ik mijn beeld,ben soms een grote analfabeet op dit gebied!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Wijziging beeldindeling en kleuren?

Hoe refresh ik mijn beeld,ben soms een grote analfabeet op dit gebied!
Boven in je browserscherm stan een aantal knoppen (links van de balk waarin je de site invoert). Daarbij staat ook een pijltje (in cirkelvorm) of iets anders. Als je er met je muis overheen gaat, krijg je de betekenis ervan. Bij eentje zal er staan Huidige pagina vernieuwen of Refresh en die moet je dan hebben pi.gif
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Wijziging beeldindeling en kleuren?

Hoe refresh ik mijn beeld,ben soms een grote analfabeet op dit gebied!
En omdat hier misschien een hard refresh nodig is, zoals Cycloon zei, kan je de combinatie "ctrl-F5" gebruiken.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 4.502

Re: Wijziging beeldindeling en kleuren?

De knoppen boven aan mijn beeldscherm;oa een blauw gekleurde cirkel met retour pijl en Ctrl F5 geven geen resultaat.

Is er een andere opdracht te geven?


Ik downloadde vandaag wel veel microsoft vernieuwingen en de laatste oploads. Mogelijk veroorzaakt dat het Gelazer!

Berichten: 4.502

Re: Wijziging beeldindeling en kleuren?

Was een eigen fout;kon ergens een aangevinkte "specifieke kleurscherm,etc"die ik om de een of andere reden had ingeschakeld,weer verwijderen,en toen wazzut goed.


Bedankt voor het meedenken en medeleven!

Reageer