foto plaatsen

Moderator: Miels

Gesloten

foto plaatsen

ik snap niet hoe ik een foto met bericht moet sturen ben niet zo"n computermens[/img]

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: foto plaatsen

Je kan dat heel simpel doen, wanneer je een foto bekijkt, zie je normaal boven in je kader de link van die foto staan, als je die link hebt, dan zet je die tussen

Code: Selecteer alles

[IMG]http://je-link.com[/IMG]


Hopelijk begrijp je het :shock:

Berichten: 48

Re: foto plaatsen

hmm, rare uitleg, zet gewoon de foto die je wil op een webhost, ik gebruik www.photobucket.com, is gratis en dan upload je die foto, wanneer je deze foto in je browser ziet, kun je er rechts op klikken, dan ga je naar 'eigenschappen' en zie je de locatie van de foto, die kopieer je en plaats je tussen de speciale tags bijv:
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: foto plaatsen

Jij zegt net hetzelfde als ik, enkel leg jij ook nog uit hoe je een foto host op internet ...

Berichten: 48

Re: foto plaatsen

kerel, die link kan NIET op .com eindigen maar gif of jpg ofzo é
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Berichten: 80

Re: foto plaatsen

Nouja, als die webserver z'n default index op een afbeelding heeft gezet kan het wel :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: foto plaatsen

kerel, die link kan NIET op .com eindigen maar gif of jpg ofzo é


Jaja ok, daar moest ik nu wel op gelet hebben maarja, ga niet zo muggeziften :shock:

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: foto plaatsen

Kom op, rustig heren. De vraagsteller kwam er duidelijk zelf niet uit, dus een volledig antwoord was op zijn plaats. Dat is er inmiddels gekomen. Maar iedereen die een handje helpt wordt gewaardeerd.


Hoe dan ook, laten we elkaar niet gaan beledigen. Beiden bedankt voor jullie reactie!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 683

Re: foto plaatsen


Gesloten