Repressie veroorzaakt overvolle cellen

Moderator: Astro

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Repressie veroorzaakt overvolle cellen

Het aantal gedetineerden in Nederland is sinds 1985 explosief gegroeid. Maar vooral de afgelopen tien jaar is die groei niet zozeer te wijten aan een stijging van de criminaliteit. Volgens twee Nederlandse onderzoekers is er een tendens in Nederland om mensen sneller en langer op te sluiten, dikwijls ook zonder veroordeling.


Lees meer ... Kennislink
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Repressie veroorzaakt overvolle cellen

hihi, ik dacht dat het over cellen ging die op knappen stonden vanwege zoutconcentratie-wisselingen, veroorzaakt door de repressie van een "iets": gen, eiwit. Tenminste, dat kwam in me op bij het lezen van de titel: leuk, celbiologie!!


Tja, vakidioot op je 23e, is dat gek?
Appareo decet nihil munditia?

Berichten: 2.746

Re: Repressie veroorzaakt overvolle cellen

ik dacht ook zoiets, en ik heb niets te maken met biologietoestanden.

je bent dus nog volkomen gezond :D

Gebruikersavatar
Berichten: 267

Re: Repressie veroorzaakt overvolle cellen

Zelfde hier :D
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.

Berichten: 8.614

Re: Repressie veroorzaakt overvolle cellen

En hier.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Repressie veroorzaakt overvolle cellen

En hier ook, maar laten we het nu terug ontopic houden? :D

Berichten: 3.165

Re: Repressie veroorzaakt overvolle cellen

Ontopic, het aloude bekende verhaal: repressie zonder hieraan gekoppeld preventie en rehabilitatie werkt niet. Iets wat we toch al decennialang weten :D
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Reageer