Chemotherapie

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 1

Chemotherapie

ik heb enkele vragen in verband met chemotherapie

mijn neef heeft klierkanker (vergelijkbaar met leukemie) en heeft enkele dagen geleden een kuur gekregen waar er "menselijk weefsel" in zit. de kuur werd toegediend met een bakster dus het is vloeibaar.

weet er iemand of welk soort menselijk weefsel dit is, waar het vandaan komt (andere mens of gemaakt in een labo) en waarvoor het dient?

ik weet niet of dit kan helpen, maar rond de bakster was er aluminiumfolie zodat er geen licht aankan, waarschijnlijk omdat er anders een chemische reactie gebeurt o i v licht.

Berichten: 167

Re: Chemotherapie

vidts schreef:ik heb enkele vragen in verband met chemotherapie

mijn neef heeft klierkanker (vergelijkbaar met leukemie) en heeft enkele dagen geleden een kuur gekregen waar er "menselijk weefsel" in zit. de kuur werd toegediend met een bakster dus het is vloeibaar.

weet er iemand of welk soort menselijk weefsel dit is, waar het vandaan komt (andere mens of gemaakt in een labo) en waarvoor het dient?

ik weet niet of dit kan helpen, maar rond de bakster was er aluminiumfolie zodat er geen licht aankan, waarschijnlijk omdat er anders een chemische reactie gebeurt o i v licht.
weet je wel zeker dat er in die bakster menselijk weefsel zat?Lijkt me eerlijk gezegd beetje onwaarschijnlijk
“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: Chemotherapie

Misschien zaten er in die baxter voedingsstoffen afkomstig van menselijk weefsel. Ik kan mij niet voorstellen dat het iets was ter bestrijding van kanker.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Berichten: 163

Re: Chemotherapie

Zat in het infuus (we zijn nl. in Nederland, niet in Belgie.. :D ) niet toevallig antilichamen?

Berichten: 247

Re: Chemotherapie

Dat lijkt me waarschijnlijker, ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord dat men er specifiek menselijk weefsel aan zou toevoegen. Of het moest natuurlijk om plasma gaan als je bloedweefsel ook strikt interpreteerd als weefsel met plasma al matrix-component dan kan ik dat misschien nog geloven dat in dat infuus/baxter plasma met dan mss nog wat leukocyten en antilichamen zitten. Al heb ik daar ook nog nooit van gehoord dat ze dat deden. Stond dat werkelijk op dat infuus of heeft iemand dat je gewoon gezegd?

Berichten: 2

Re: Chemotherapie

Het lijkt mij verstandiger om af te vragen wat de lymfklierkanker heeft veroorzaakt.

In de meeste gevallen is het straling, wat gemo ook juist is!!!

De Lever kon het niet meer verwerken ,waardoor de Carcinoma zich op het zwakste deel van het lichaam is gaan openbaren.

Uiteindelijk zal de lever het ook niet meer trekken, en dan het einde nabij is.

Het zal niet prettig zijn dit te horen.

Advies:

Ga opzoek naar de bron en schakel dat uit. En als dat straling is? Vermijd dat zoveel als mogelijk.

Met andere woorden: Geef het lichaam de ruimte zichzelf te herstellen.

Meer weten over Biophotonen behandelingen? Kijk dan op google onder Biophotonen.

De nieuwste wetenschappelijke Geneeskunde.

Veel succes!

David

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Chemotherapie

In de meeste gevallen is het straling, wat gemo ook juist is!!!
Chemotherapie (cytostatica) is iets anders dan radiotherapie (bestraling).

Dat 'weefsel' wat ze hebben gegeven zal wel iets van autologe/allogene stamcellen of

antilichamen zijn in aanvulling op de chemotherapie.

Ik wens je neef veel sterkte toe.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Berichten: 163

Re: Chemotherapie

In de meeste gevallen is het straling, wat gemo ook juist is!!!
Ook is straling zelden de oorzaak van een tumor.

De rest van je post ongeveer ook alleen maar onzin.

Berichten: 247

Re: Chemotherapie

inderdaad zelden zo' n kwakzalverij gehoord.

Berichten: 2

Re: Chemotherapie

De termen : Zelden, misschien, zou kunnen, en proberen die komen niet erg betrouwbaar over op mij.

Het lijkt me in ieder geval verstandiger om eerst de materie eens goed te onderzoeken, voor men een mening erover heeft.

Ben ik even blij dat ik met deze primeur bij jullie aankom over Biophotonen.

Beste heren: Het is nu wereldwijd ERKEND!!!

Bepaalde nieuwe zaken half onderzoeken heeft geen zin.(Dus eerst alles onderzoeken)

Indien je in de medische wereld zo blijft handelen, dan blijft het Symptomen bestrijden, dus kom je ook nooit bij de Oorzaak van ontstaan. (over kwakzalverij te spreken)

Als je dus het zelfde blijft doen!! 1+1 blijft dan 2

Veel succes met jullie zoektocht in het nog niet bekende gebied.

David

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Chemotherapie

De termen : Zelden, misschien, zou kunnen, en proberen die komen niet erg betrouwbaar over op mij.


Ik vind de selectiviteit en het tunneldenken altijd opmerkelijk. Het concept biofotonen waarover

nauwelijk goede onderzoeken te vinden is komt vanzelfsprekend wél erg betrouwbaar over.

Ik schrijf de theorie echt niet af, omdat ik er te weinig over weet, maar echt veelbelovend

klinkt het ook weer niet.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Chemotherapie

Er werd hier gevraagd om wat het menselijke weefsel zou kunnen zijn en niet gevraagd om een oplossing voor de kanker. Dat laatste is namelijk een persoonlijk medisch probleem bespreken en dat is uitdrukkelijk niet toegestaan op dit forum. Getuige de discussie die volgt over het wel of niet bestaan van de oorzaak geeft aan dat er een verschil is van invalshoek en in mijn ogen ook van kennis van zaken. Dit is EXACT waarom het niet toegestaan is om persoonlijke problemen te bespreken. Als straks iemand ook nog gaat toevoegen dat het enige wat je hoeft te doen om niet meer ziek te zijn is vitamine C in heel grote mate innemen, en de TS gaat daar op in, hebben we met z'n allen een groot probleem.

Breng de discussie dus liever terug naar het menselijke weefsel, en discussieer over de biofotonen in theorieontwikkeling.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Reageer