Grote workmap

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Grote workmap

Efskes vlot: bij mij staat de teller inmiddels op 104 MB, 99,5 MB daarvan staat in de work-map.
Bijlagen
fahprop.gif
fahprop.gif (45.09 KiB) 770 keer bekeken
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.276

Re: Grote workmap

werkmap.gif
werkmap.gif (10.97 KiB) 771 keer bekeken
100 MB? vreemd. Dit is de werkmap van mijn PC-folding: toch al 18 WU's mee ingeleverd

de (her) installatie dateert van 24 maart j.l.

overige ervaring: éérst stick plaatsen, dan computer opstarten: Folding start vanaf de stick. Krijgt kennelijk voorrang op de harde-schijfversie.

de stick-versie verlaten, stick verwijderd, harde schijfversie gestart en even later weer verlaten, daarna stick geplaatst: er start niets automatisch op.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Re: Grote workmap

Scheelt toch behoorlijk met mijn workmap. Onderstaande screendump is gesorteerd op grootte (en niet eens alles). Lijkt erop dat er een aantal WU's niet zijn verzonden, maar ook dat er 1 WU van 45 MB bij zit. Die niet verzonden WU's zijn blijkbaar een probleem van mij (ga ik ff voor bij het internationale forum langs, maar als jij iets weet: roep pi.gif ) maar 45 MB vor een WU is dus zeker wel mogelijk.
Bijlagen
fahwork.gif
fahwork.gif (37.46 KiB) 766 keer bekeken
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: Grote workmap

Hier meer dan 20 wu's ingeleverd vanuit zelfde werkmap, werkmap nu 4,5MB.

Maar ik verzamel inderdaad geen results zoals Ger pi.gif

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: Grote workmap

Ik geloof je dat je 100 MB hebt .
Ik geloof eerder dat F@H bij Ger onnodig results blijft bewaren. Als ik op internet kijk zie ik dat hij in juli keurig heeft geupload op de 22e en de 7e. Toch staan die resultaten nog op zijn harde schijf als results6 en results-7.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Re: Grote workmap

Ik geloof eerder dat F@H bij Ger onnodig results blijft bewaren. Als ik op internet kijk zie ik dat hij in juli keurig heeft geupload op de 22e en de 7e. Toch staan die resultaten nog op zijn harde schijf als results6 en results-7.
Zo'n vermoeden heb ik ook, maar voor de zekerheid heb ik het probleem ff op het internationale folding-community gezet. Waarschijnlijk draait het uit op een nieuwe installatie, maar ik wil eerst zeker weten dat ik geen werk weggooi.

Maareh, back on-topic maar doen? pi.gif
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Re: Grote workmap

Mijn giga-workmap bleek te komen doordat de connectie van Internet Explorer sinds IE7 niet meer correspondeert met F@H. Die optie dus uitgevinkt in het configuratiescherm van F@H en zijn de WU's goed verzonden. Heb ik wel nog steeds 88 MB totaal voor Folding. Ik stel dus voor dat we toch aanraden om 100MB op de USB stick in te ruimen voor Folding om problemen te voorkomen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.276

Re: Grote workmap

Mijn giga-workmap bleek te komen doordat de connectie van Internet Explorer sinds IE7 niet meer correspondeert met F@H. Die optie dus uitgevinkt in het configuratiescherm van F@H en zijn de WU's goed verzonden.
Vraag is natuurlijk of die allemaal nog punten opleveren. Ik heb op het FAH-forum ook eens door je logs zitten bladeren, en daar zaten ook oudere WU's tussen. Opvallend is dat er af en toe wel punten vermeld staan op je WSF-teamstatistieken, wat betekent dat je ergens onderweg wél wat ingeleverd hebt. En op het CT-forum zullen er dus ook wel staan. Dat vind ik vreemd, en inconsequent. Tenzij je vouwt met emerdere computers natuurlijk en er maar één computer is met deze verkeerde instelling?
Heb ik wel nog steeds 88 MB totaal voor Folding. Ik stel dus voor dat we toch aanraden om 100MB op de USB stick in te ruimen voor Folding om problemen te voorkomen.
Die 88 MB is nog steeds RUIM meer dan wat wij gewone stervelingen op schijf hebben. Ik heb eens even bij mijn dochter gekeken. Haar computer heeft tot heden 47 WU's ingeleverd. Hiervoor staan er in haar Foldingmap inmiddels 4 verschillende cores, samen een kleine 10 MB, plus wat klein spul. In haar werkmap is het grootste bestand , WUdata09.xyz, 6,8 MB. Totaal neemt Folding o die computer dus een goeie 20 MB schijfruimte in, waarvan 7 MB (drie cores die ze momenteel niet gebruikt) overbodig, want een core wordt vanzelf gedownload als Stanford je een WU wil laten draaien en FAH merkt dat de goeie core niet op je computer aanwezig is.

Ik stel me dus nog steeds ernstige vragen bij je 88 MB. Ik zie drie mogelijkheden:
  1. In het werkmap-overzicht dat je eerder plaatste staat ruim 80 MB aan "WUresult0X.dat"-bestanden. Alles is nog niet verzonden,
  2. alles is inmiddels wel verzonden maar niet alles is uit je werkmap verwijderd.
  3. iets anders mafs :D dat de moeite van het onderzoek waard is.
Die WUresult09.dat van 45 MB is overigens wel een heads-up waard. Tenzij ook hier iets geks is gebeurd kunnen ze kennelijk wél zo groot worden. En dan is ca. 20 MB kennelijk niet in alle gevallen voldoende.

Leuk hè, detektiefje spelen. Raakt gelijk wel eens wat ouwe rommel opgeruimd.....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Re: Grote workmap

Maar even afgesplitst, er wordt meer over gepraat dan ik had verwacht. Helaas is dat nodig. 8-)
Vraag is natuurlijk of die allemaal nog punten opleveren. Ik heb op het FAH-forum ook eens door je logs zitten bladeren, en daar zaten ook oudere WU's tussen.
Ik ben bang van niet, deadlines zullen al lang voorbij zijn, maar soit.
Opvallend is dat er af en toe wel punten vermeld staan op je WSF-teamstatistieken, wat betekent dat je ergens onderweg wél wat ingeleverd hebt. En op het CT-forum zullen er dus ook wel staan. Dat vind ik vreemd, en inconsequent. Tenzij je vouwt met emerdere computers natuurlijk en er maar één computer is met deze verkeerde instelling?
Ik heb slechts één computer.
Jan van de Velde schreef:Ik stel me dus nog steeds ernstige vragen bij je 88 MB. Ik zie drie mogelijkheden:
  1. In het werkmap-overzicht dat je eerder plaatste staat ruim 80 MB aan "WUresult0X.dat"-bestanden. Alles is nog niet verzonden,
  2. alles is inmiddels wel verzonden maar niet alles is uit je werkmap verwijderd.
  3. iets anders mafs :D dat de moeite van het onderzoek waard is.
Die WUresult09.dat van 45 MB is overigens wel een heads-up waard. Tenzij ook hier iets geks is gebeurd kunnen ze kennelijk wél zo groot worden. En dan is ca. 20 MB kennelijk niet in alle gevallen voldoende.
Ik zie nog een andere mogelijkheid: ik had tot een paar dagen terug de optie aanstaan om experimentele WU's te ontvangen. Die zijn groter dan normaal en kunnen een veel geheugen vragen (da's de reden dat ik die optie ook uitgeschakeld heb inmiddels). Degene die ik nu heb kan dus ook geween een exces zijn.

En toen ik gister keek was ik alle WUresult0X (behalve 09) kwijt. Als het goed is lever ik vandaag mijn WU in en dan moet ik maar eens kijken wat er dan nog van over is. Mocht er toch nog het een en ander blijven staan dan kan ik altijd nog kiezen voor een herinstallatie.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.276

Re: Grote workmap

Kun je met de vraag over die WU........ . dat omvang misschien aansluiten bij je topic op het FAH-forum?

Ht lijkt me leuk om met zekerheid in ons USB-FAQ-bericht te kunnen vermelden dat, tenzij je je aanmeldt voor experimentele (beta) wu's je in principe niet op meer dan 20 MB hoeft te rekenen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Re: Grote workmap

Reactie in andere topic tbv overzicht
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer