Wie is dit?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1

Wie is dit?

Beste mensen wie kan mij zeggen wie onderstaande persoon is?

Afbeelding

Ik heb het mailadres verwijderd aangezien het melden van persoonlijke e-mailadressen tegen de regels is. Het is juist de opzet van een forum dat iederéén het antwoord kan meelezen. AdV

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: Wie is dit?

Het kan helpen als je nog wat info hebt. Aangezien je het hier plaatst neem ik aan dat het om een fysicus gaat? Waar komt het portret vandaan? Alle beetjes helpen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Wie is dit?

Het kostte me wat zoekwerk, maar hier staat het antwoord:

tinbergen

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: Wie is dit?

klazon schreef:Het kostte me wat zoekwerk, maar hier staat het antwoord:

tinbergen
:D knap! Ik ben ook een halfuurtje aan het zoeken geweest, maar vond niks. Verkeerde hoek afgezocht. :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Wie is dit?

Jan, toen ik dat portret zag wist ik meteen dat het gezicht me bekend voorkwam, maar de naam kwam niet meteen bovendrijven.

Na een poosje kreeg ik er wel een associatie bij, nl. Nederlander, en Nobelprijswinnaar. Maar bij het googelen op die trefwoorden kwam ik niet hetzelfde portret tegen. Maar dat van Tinbergen leek wel het meeste op de foto van de TS. En toen ik daarop doorzocht vond ik inderdaad die site met hetzelfde portret.

Het heeft mij alles bij elkaar (met tussenpozen) wel iets langer dan een half uur gekost. Maar als ik weet dat ik dicht bij de oplossing zit, dan kan ik me als een terrier gedragen. :D

Reageer