Moet lubbers aftreden?

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 505

Moet lubbers aftreden?

Ik vroeg me af wat jullie mening is over wat lubbers heeft gedaan.

Persoonlijk vind ik dat hij op zn minst zou moeten aftreden voor wat hij heeft gedaan. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Bean :shock:
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Moet lubbers aftreden?

Wat heeft hij dan gedaan? Hij is door de VN niet schuldig bevonden. Hij is afgetreden omdat er te veel negatieve publiciteit over hem was. Dit heeft hem aangezet tot aftreden en niet anders.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Moet lubbers aftreden?

Wie is lubbers dan, en wat heeft hij mss misdaan ? :shock:

Berichten: 1.286

Re: Moet lubbers aftreden?

Nee. Ruud Lubbers heeft een lange staat van dienst, 12 jaar min.-president van Nederland, als persoon en politica heeft hij goed werk afgelevert. Dat hij van vrouwen houdt? Welke man niet. In Amerika bijvoorbeeld is men echt preuts. Een schouderklopje: seksueel getind, aanstoodgevend. Wat een kortzichtigheid van de gemiddelde Amerikaanse vrouw. Nee Ruud doet goed werk, sterker nog een frisse wind door de VN is een goede zaak.

Gebruikersavatar
Berichten: 505

Re: Moet lubbers aftreden?

natuurlijk ben ik het met jullie eens dat hij goed werk doet. Zeer goed werk zelfs. Nu ik er nog eens over nadenk vind ik dat jullie gelijk hebben. Doch vind ik wel dat de VN meer openheid moet geven, mensen als ik dachten nu toch echt dat hij wat had gedaan. Ik ben een beetje in dubio.

Voor cycloon, ruud lubbers wat minister president van nederland. Nu werkt hij voor de VN als hoofd van ontwikkelingssamenwerkin(dacht ik)

Hij is er van beschuldigd seksuele toespelingen te hebben gemaakt naar ondergeschikten vrouwen.

Bean :shock:
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Moet lubbers aftreden?

Hij deed zeer goed werk, maar moet nu weg omdat er een zeikerd ineens na een lange tijd met een klacht kwam, en omdat mensen daar maanden nadat het eigenlijk was afgehandeld over blijven doordrammen.

Zeer triest.

En ik vind het des te twijfelachtiger omdat de VS maar wat graag meer invloed binnen de VN willen hebben, en al een hele tijd op de positie van Lubbers azen. Natuurlijk was het 'slachtoffer' dat Lubbers beklaagde dan ook een Amerikaanse.

Lubbers wordt vervangen door iemand uit de VS, let maar op :shock:
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Moet lubbers aftreden?

Nee, hij moet niet aftreden. Als je kijkt hoe Annan de steun in Lubbers heeft opgezegd, vind ik dat een schandelijke vertoning.

Er was al een rapport over aanklachten van vrouwen tegen Lubbers, dat was al bekend bij Annan. Toch vond hij dat niet genoeg om Lubbers te ontslaan. Maar toen werd dat rapport bekend bij de media, toen wist iedereen het, en toen vond Annan het toch niet meer kunnen. Dan ben je niet echt goed bezig, lijkt me.

Amerikaanse presidenten hadden ook weinig aanstoot aan sexuele schandalen (Clinton en Kennedy), dus waarom zou Lubber nu af moeten treden?

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Moet lubbers aftreden?

Lubbers stapt nu per direct op :shock:
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 10

Re: Moet lubbers aftreden?

Is er een officiele zaak van gekomen ??? nee toch , ik vind dat hij gewoon door moet gaan met z'n werk :shock:

Reageer