Veranderen van gebruikersnaam.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Veranderen van gebruikersnaam.

Ik heb deze morgen gezien dat de vroegere superslayer zijn gebruikersnaam heeft aangepast in stoker.

Hoe kan je eigenlijk je gebruikersnaam aanpassen en wat is hiervan de bedoeling ?

Naar mijn mening is het niet zo'n goed idee je gebruikersnaam aan te passen omdat je na verloop van tijd niet meer weet wie nu in welke naam veranderd is.

Gelukkig herkende ik de avater van superslayer en had hij zijn handtekening aangepast, anders had ik het misschien niet ontdekt.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Je kan aan het beheer vragen je nickname te veranderen. Daarbij vragen we wel een motivatie en als je reden aannemelijk is, dan kan de nickname veranderd worden. Het is de gewoonte om de naamsverandering een tijdje in de signature te laten staan, om verwarring te voorkomen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Je kan aan het beheer vragen je nickname te veranderen. Daarbij vragen we wel een motivatie en als je reden aannemelijk is, dan kan de nickname veranderd worden. Het is de gewoonte om de naamsverandering een tijdje in de signature te laten staan, om verwarring te voorkomen.
Dat is goed nieuws (dat niet iedereen zomaar zijn naam zelf kan veranderen).

Anders zou het maar een warboel worden :D .

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Dat is inderdaad niet de bedoeling, hoewel die functie in Invision wel bestaat.

Je verandert dan niet je echte gebruikersnaam, maar de "weergegeven naam".
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

TD schreef:Dat is inderdaad niet de bedoeling, hoewel die functie in Invision wel bestaat.

Je verandert dan niet je echte gebruikersnaam, maar de "weergegeven naam".
Maar precies om de aangegeven redenen hebben we dat uitgezet.

Zoals gezegd kan alleen het beheer een gebruikersnaam aanpassen. Dat moet men dan om te beginnen goed kunnen verantwoorden, en bovendien de avatar en signature laten staan. Ook vragen we dan om in de signature een melding te plaatsen in de trend van "voorheen bekend als..."
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Ik heb mijn naam, lang geleden al, ook laten veranderen van Gierov naar Rov :D .

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Ik heb mijn naam, lang geleden al, ook laten veranderen van Gierov naar Rov :D .
Dan was ik waarschijnlijk nog geen lid van WSF. Het is ook niet drastisch veranderd, gewoon drie letter laten schrappen :D .

Wat is eigenlijk de betekenis van Rov ?

Kheb het even ingetypt op google en krijg het volgende resultaat: Regionaal Orgaan Verkeersveiligheid :D .

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Haha, geen enkele betekenis. Ik had een naam nodig toen ik me hier inschreef en impulsief nam ik Gierov (op de chiro is mijn bijnaam Gier (niet de vogel) en die dag hadden we net een spel voorbereid waar ik een Russische "admiral Gierov" in speelde) maar dat vond ik na even belachelijk klinken. Niet dat Rov zo'n verbetering is :D ...

Gebruikersavatar
Berichten: 46

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Zoals gezegd kan alleen het beheer een gebruikersnaam aanpassen. Dat moet men dan om te beginnen goed kunnen verantwoorden, en bovendien de avatar en signature laten staan.
Mijn verzoek wordt nog behandelt?
"Why are you wearing that stupid man suit?"

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Heb je een persoonlijk bericht gestuurd? Je kan even bij de berichtenvolger kijken of het is aangekomen/gelezen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 46

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Ja, Miels heeft mijn bericht gewoon ontvangen.
"Why are you wearing that stupid man suit?"

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Even geduld dan, wellicht.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 46

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Mijn verzoek wordt nog behandelt?
:D


Ik wil best geduldig zijn, maar inmiddels is het iets meer dan drie dagen geleden dat ik mijn verzoek heb ingedienD. Misschien heeft Miels het bericht ongelezen en per ongeluk gewist.

Ik heb niks te verbergen, dus plaats ik het bericht gewoonweg hier.
Oktober 2005 heb ik mij geregistreerd en sindsdien ben ik de site wel blijven bezoeken, maar alleen sporadisch. Nu echter ben ik van plan om een vaste en fervente bezoeker van dit forum te worden. Probleem is dat ik tegenwoordig een stuk liever D-Darko als gebruikersnaam heb. Met theJeter heb ik totaal niks en bijgevolg zegt dat ook veel minder over mij. Ik heb zojuist een avater ingesteld - uiteraard met betrekking tot D-Darko - en mijn signature kon al langer geassocieerd worden met D-Darko. Omdat ik de site pas sinds enkele dagen weer bezoek, lijkt het me verstandig om mijn gebruikersnaam zo snel mogelijk te wijzigen, daar ik nu weinig naamsbekendheid heb.


Ik zou de medewerking zeer op prijs stellen en indien mijn verzoek ingewilligd zal worden: alvast bedankt!
"Why are you wearing that stupid man suit?"

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Ik zal het nog even onder de aandacht brengen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Veranderen van gebruikersnaam.

Mijn verzoek wordt nog behandelt?
Excuses voor de late reactie, foutje van mijn kant. Hoe dan ook: je verzoek is in behandeling, nog even geduld aub!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer