Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

Dit draadje gaat over het ter beschikking stellen/reserveren van slaapplaatsen op de avond van de komende WSF bijeenkomst, zaterdag 22 september.


Omdat de treinen niet tot diep in de nacht rijden en het wel gezellig is tot het einde mee te doen, is het handig om te kunnen blijven slapen. Zelf woon ik in Tilburg (nabij station West) en stel ik 8 slaapplaatsen ter beschikking. 3 daarvan zijn er reeds gereserveerd, dus blijven er nog 5 over. Wil je dus blijven pitten, laat het dan hier even weten. Wel liefst zelf zorgen voor slaapzak/luchtbed want daar heb ik er maar één van.


Mochten mensen graag carpoolen naar Tilburg, dan is ook dit draadje de plaats om er over te babbelen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

*Trekt een reserveringsbonnetje*


Graag de luxe-suite voor mij :D
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

Het meest luxe arrangement is reeds besproken. Ik heb nog het bank-arrangement (zelf slaapzak meenemen) of een slaapzak+self-inflatable. Verder nog het standaard-arrangement (alles zelf meenemen) of het "Rambo-arrangement". Dat betekent dat je in de berging mag pitten. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

Het meest luxe arrangement is reeds besproken.
*grijns*

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

Zeg ger, heb je een tuin? Dan kan ik nog een tent meenemen namelijk, voor het pioniers-arrangement.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

Uuuh, ik heb een balkon... Waarvan ze overigens as we speak bezig zijn de vloer weer mooi te maken. Om daar dan weer meteen haringen in de spijkeren is ook weer zo wat.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

echte pioniers slapen onder de blote hemel, dus is dat balkon ook beschikbaar pi.gif
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

Ik reis met de trein van Alkmaar via Amsterdam en Utrecht naar Tilburg. Als er mensen zijn die wat gezelligheid willen, ik houd mij aanbevolen pi.gif . 's Avonds rijd ik trouwens door naar Helmond en niet terug naar Alkmaar.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

echte pioniers slapen onder de blote hemel, dus is dat balkon ook beschikbaar :D
Interesse? pi.gif
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

helaas ben ik niet van de partij, anders zou dit geen probleem vormen.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.264

Re: Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

Nog lifters uit de omgeving Gent-Antwerpen?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

Ik neem de trein vanuit Zuid-Limburg naar Eindhoven en dan naar Tilburg. Is er iemand die wil meetreinen?
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Slaapplaatsen, carpoolers en meetreiners wsf bijeenkomst

Nog lifters uit de omgeving Gent-Antwerpen?
Ja, hierzo! :D

Waar moet je nu eigenlijk zoal passeren? Dan zorg ik ervoor dat je me ergens kan oppikken waarvoor je niet moet omrijden. (Ik zal staan zwaaien met een karton met "Wetenschapsforum.nl" erop :D )

Overnacht jij ook in Tilburg? Met de trein terug is geen probleem, 't is maar kwestie dat ik voorbereid ben (en nog geld over houd voor een kaartje).

Reageer