Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Zoals jullie kunnen zien in mijn onderstaande handtekening werk de link die ik wilde invoeren niet.

Ik doe net hetzelfde als wanneer ik een link wil invoegen in een post.

Is dit een fout in de forum software of doe ik iets verkeerd ?

Berichten: 8.614

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Heb je al geprobeerd de underscore voor de link weg te halen?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Heb je al geprobeerd de underscore voor de link weg te halen?
Ja maar dat helpt niks, die underscore komt er pas bij wanneer ik op de knop voorbeeld klik.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Dit is omdat links in de handtekening zijn uitgeschakeld dacht ik, alhoewel daar wat problemen met waren waardoor ik niet zeker weet of dit nog altijd zo is :D

Berichten: 8.614

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Ik denk niet dat het daaraan ligt. Jan van de Velde heeft óók een link in zijn handtekening en bij hem werkt die wel.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Ik denk niet dat het daaraan ligt. Jan van de Velde heeft óók een link in zijn handtekening en bij hem werkt die wel.
Niet enkel JvdV, er zijn veel personen die een link in hun handtekening hebben: DPW, Ger, ...

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Dit is de code van de link in mijn onderschrift:

Code: Selecteer alles

[url=http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270]http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270[/url]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Jan van de Velde schreef:Dit is de code van de link in mijn onderschrift:

Code: Selecteer alles

[url=http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270]http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270[/url]
Ik heb zojuist jouw code gebruikt met mijn link die naar de BOINC topic gaat maar wanneer ik klik op 'update mijn handtekening' dan is de code weg en komt de underscore voor mijn link te staan.

Berichten: 8.614

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Ik heb een paar testjes uitgevoerd en ook ik kan op geen enkele manier een link invoegen in mijn handtekening (ook niet met de code van Jan van de Velde). De mensen die jij opnoemt zijn allemaal moderators (Jan van de Velde modereert in het minicursus- en het distributed-computingforum). Misschien hebben enkel moderators de mogelijkheid om hun handtekening te voorzien van links.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Misschien hebben enkel moderators de mogelijkheid om hun handtekening te voorzien van links.
Daar had ik nog niet aan gedacht maar dat zou wel eens kunnen. Dan zal ik mijn handtekening maar terug verwijderen, er zal toch niemand de moeite doen om de link te kopieren en te plakken.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Dat klopt niet. Jij hebt immers als nieuwsposter immers moderatorrechten in wetenschappelijk nieuws.

Berichten: 8.614

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Misschien wel. Geef de moed niet zo snel op. Ik veronderstelde echter dat enkel moderators dit kunnen, maar misschien is er een andere oorzaak. Bij dezen de vraag aan een passerende moderator om dit eens te testen.


EDIT: ypsilon was een minuut sneller. Ik had inderdaad al gedacht aan mijn rechten binnen 'Wetenschappelijk Nieuws', maar die zijn beperkt (zo had ik tot voor kort nog niet het recht om een onderwerp te splitsen, maar is dit door Miels toegevoegd nadat ik duidelijk heb gemaakt welke mogelijkheden dit biedt. Zie voor meer informatie in het Nieuwspostersforum). Het is dus goed mogelijk dat ik - ook al heb ik beperkte moderatierechten binnen 'Wetenschappelijk Nieuws' en 'Potentiële Nieuwsberichten' - geen links in mijn handtekening kan plaatsen.


PS: Eén keer 'immers' lijkt mij voldoende.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Dat klopt niet. Jij hebt immers als nieuwsposter immers moderatorrechten in wetenschappelijk nieuws.
Vanaf wanneer ben ik een nieuwsposter met moderatorrechten in wetenschappelijk nieuws ? :D


EDIT: sorry voor de verwarring

Berichten: 8.614

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Hij had het tegen mij. Ik ben namelijk - buiten Minicursusauteur - ook Nieuwsposter (alleen is dit niet zichtbaar).
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Werking van de 'voeg link in' knop bij 'mijn handtekening'

Ik heb nog eens geprobeerd om de underscore te verwijderen maar dat gaat niet, deze komt steeds terug wanneer ik klik op 'update mijn handtekening'

Reageer