Posten in eigen topic (huiswerkforum)

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Posten in eigen topic (huiswerkforum)

Elke keer wanneer ik zelf een topic opstart in het huiwerkforum heb ik problemen in deze topic.

Als ik iets wil proberen quoten van een andere forumgebruiker gebeurt er niks, wanneer ik een reactie wil posten en ik klik op de knop 'voorbeeld van het bericht' dan krijg ik het voorbeeld te zien maar moet ik telken op vorige klikken in mijn browser om aanpassingen te doen aan het bericht.

Daarnet druk ik op post het bericht en zie ik het zelfs 2 maal verschijnen.


Ik heb deze problemen enkel wanneer ik zelf een topic open in het huiswerkforum, kan hier iets aan gedaan worden ?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Posten in eigen topic (huiswerkforum)

Voordat er iets aan gedaan kan worden moet eerst het probleem duidelijk zijn. En ik kan er nog geen vinger op krijgen: de software maakt geen onderscheid tussen forum a en forum b, dat is niet meer dan een variabele. Eerlijk gezegd klinkt het meer als een "client sided" probleem, wat dus niet wordt veroorzaakt door het forum, maar door iets aan de kant van de gebruiker.


Kan je het probleem ook op een andere computer reproduceren? En welke browser gebruik je, heb je het ook al eens met een andere browser geprobeerd? Heb je je cookies al eens verwijderd en het opnieuw geprobeerd?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Posten in eigen topic (huiswerkforum)

Daarnet wanneer ik nog een bericht poste in het huiswerkforum was het precies ineens opgelost. Ik heb voor alle zekerheid mijn cookies eens verwijderd.

Meestal werk ik met IE7, als ik het probleem nog een tegenkom zal ik eens kijken of het ook voorkomt met firefox of opera.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Posten in eigen topic (huiswerkforum)

prima! omdat dergelijke problemen vaker voorkomen heb ik maar even een post opgesteld waarin dit (en andere zaken) worden aangekaart.


Maar mocht het weer gebeuren: laat het vooral weten.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer