"bekijk abonnementen"

Moderator: Miels

Gesloten
Berichten: 4.502

"bekijk abonnementen"

Geachte moderatoren,


Ik ben vaak aan het vechten om een "abonnement" op een topic te verwijderen en lees dan de mededeling:

Je kan je abonnement verwijderen door naar je instellingen te gaan en op "Bekijk abonnementen" te klikken.

Met vriendelijke groeten,


Het Wetenschapsforumteam.

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php
Ik lees wel "bekijk onderwerpen of bekijk fora" en niet het aangeduide en kom niet aan verwijderen van abonnement toe. :D

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: "bekijk abonnementen"

klik eens op "bekijk onderwerpen". Heb je daar abbonementen staan? Die kan je dan verwijderen.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: "bekijk abonnementen"

Hier vind je de lijst met abonnementen die je hebt. Die kun je aanvinken en verwijderen (onderaan de lijst).
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 4.502

Re: "bekijk abonnementen"

Er was een onderwerp op Wiskunde dat ik was begonnen over punten en lijnen,etc;daaruit ontwikkelde zich een diepgaande discussie met emotionele reacties en ik wilde daar het abonnement over uitschakelen.


Vond het niet bij de onderwerpen bij mij om af te vinken,vandaar mijn vraag,ookal omdat de aanwijzing "bekijk onderwerp" niet overeenkwam met "bekijk abonnement"!


Maar misschien is dit verhaal onduidelijk,ik weet nu in de toekomst hoe het zou moeten functionneren;hetzelfde geval had ik over het invoeren van een code als je je -om de een of andere reden- bekend moet maken.


Daar stond "toets de zes cijfers in"maar dat had moeten zijn "toets de zes tekens in",maar daarop kreeg ik geen reactie,maar ik speelde maar domme jantje en vulde dan toch maar alle zes tekens in,want drie cijfers alleen werkte niet want er resteerden drie letters! :D

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: "bekijk abonnementen"

Ah, je wilde dus eigenlijk het (niet consistente) woordgebruik aankaarten. Daarvoor hebben we een centraal topic over spelling/taal in de forumsoftware, wat een crewlid af en toe doorloopt om waar nodig het taalbestand aan te passen. Ik zal dit daar ook posten.


Ik zou het prettig vinden als je niet "domme jantje" speelt, maar gewoon zegt wat er aan de hand is. Dat scheelt ons de energie van het vissen naar wat je nu precies bedoelt. Als je kort en krachtig schrijft: "de tekst in het e-mailbericht dat ik ontvang komt niet overeen met de tekst waar ik in mijn profiel op moet klikken" weten we allemaal wat er aan de hand is.


Overigens is de zinsnede "toets de cijfers in" bij het registreren inmiddels aangepast (in "tekens" of "karakters", waarbij ook is aangegeven dat de code hoofdlettergevoelig is)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gesloten