Vreemde animatie...

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 5.079

Vreemde animatie...

Afbeelding

Ik zie haar steeds afwisselend links-om en dan weer rechts-om draaien en dan weer... via
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.



There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs

Berichten: 39

Re: Vreemde animatie...

volgens mij draait ze gewoon de hele tijd rechts om

(ik zie haar ten minste niet links om draaien)

Berichten: 95

Re: Vreemde animatie...

Het is een .gif bestandje dat bestaat uit 34 plaatjes.

Plaatje 1 t/m 14 rechtsom, van 15 t/m 34 linksom.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Vreemde animatie...

Dit is weer zo'n leuk plaatje van gezichtsbedrog. Je kunt zien dat zij linksom draait of rechtsom draait. De moeilijkheid zit hem in het maken van de switch van de ene situatie naar de andere. Heerlijk, je hersens bedriegen :D
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 2.746

Re: Vreemde animatie...

ik zie haar echt alleen maar in wijzerzin draaien, hoe hard ik ook probeer.

is er iets verkeerd met me?

Berichten: 95

Re: Vreemde animatie...

stoker schreef:ik zie haar echt alleen maar in wijzerzin draaien, hoe hard ik ook probeer.

is er iets verkeerd met me?


Probeer nog een keer, je bent misschien wat vermoeid, misschien wat last met de overgang ;-)

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Vreemde animatie...

Wanneer het been voorlangs gaat (voor jouw gevoel), moet je proberen precies op dat moment te denken dat het achterlangs gaat, of andersom.

Het been dat ze uitsteekt kun je zowel zien als haar linker als haar rechter been zien!

Komt doordat die een 2d projectie van een 3d situatie is, verlies je informatie.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 926

Re: Vreemde animatie...

Inderdaad, als je het uitgestrekte been blijft volgen -focussen- , dan zie steeds de wisseling links en rechts...
nothing will change without a rebel

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Vreemde animatie...

Het kost me heel wat moeite om het uitgestrekte been als het rechterbeen te zien...

Berichten: 2.746

Re: Vreemde animatie...

verdorie, nu draait ze alleen nog maar tegenwijzerzin :D

Berichten: 39

Re: Vreemde animatie...

jaa!!! Ik zie hem eindelijk ook beide kanten op gaan. Grapig. :D

Berichten: 37

Re: Vreemde animatie...

Als je naar de schaduw van de voeten kijkt, en tegelijkertijd ook naar het draaiende been zie je haar draaien zoals je wilt

Gebruikersavatar
Berichten: 310

Re: Vreemde animatie...

ik zie haar nog steeds alleen in wijzerzin draaien :D Hoewel de tekening in 2D is, wordt de figuur toch vrij realistisch in 3D uitgebeeld. Zo blijft de lengte van alle lichaamsdelen behouden. Enfin, ik begrijp niet hoe sommigen haar tegenwijzerzin zien draaien :D
Niet weten is geen schande, niet willen weten wél, en persé beter willen weten ook!

(quotatie van Jan van de Velde)

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Vreemde animatie...

Vreemd, hoe lang ik ook kijk, ik zie het been waarop ze neerkomt altijd als linkerbeen: ze draait rechtsom. Volgens de link zou dat betekenen dat ik meer de rechter-helft van mijn hersenen gebruik.

Ik zou toch wel willen zien hoe ze linksom draait!

\\edit: ja, het lukt me nu haha. Erg grappig. Toch geven mijn hersenen blijkbaar de voorkeur aan linksom, want telkens als ik opnieuw naar het plaatje kijk (na even weg gekeken te hebben) geven ze me dat idee. Het advies van Rogier werkte bij mij: als het been voorlangs gaat, moet je je indenken dat het achterlangs gaat (dat ziet er net zo aannemelijk uit), en vervolgens kijk je met dat idee naar de rest van het lichaam.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Berichten: 3.165

Re: Vreemde animatie...

Ik zie deze prachtige silhouet alleen tegen de wijzer van de klok draaien. :D
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Reageer