Klintersaas: alleskunner?

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Klintersaas: alleskunner?

Ik weet dat Klintersaas breed georienteerd is en zich erg inzet voor dit forum de laatste tijd. Maar ik zie op de homepage dat in het team van íeder subforum Klintersaas is ingedeeld, behalve scheikunde en biologie. Dat is denk ik een foutje, of niet?

(ik weet niet precies wat "team" inhoudt).
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Klintersaas: alleskunner?

Bij "Team" wordt iedereen vermeld die voor het betreffende forum iets van moderatorrechten heeft. Naast moderators zijn dat bijv. soms adviseurs (zij kunnen geen berichten verwijderen of wijzigen, maar wel onzichtbaar maken, waardoor ze onder de aandacht van een moderator komen).


Klintersaas heeft tijdelijk ook extra rechten: omdat we wat achterstand hadden met het corrigeren (zie hier) kan hij titels van topics wijzigen in ieder forum waarbij je zijn naam ziet. Hij mag dat in het kader van het verbeteren van spelfouten in topictitels. De fora waarbij je zijn naam niet (meer) ziet heeft hij reeds doorlopen, waardoor daar het extra recht al weer is ingetrokken.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 8.614

Re: Klintersaas: alleskunner?

Ik zal zo snel mogelijk proberen alle fora te doorlopen (al gaat dat iets trager bij fora die meer dan 100 pagina's tellen), zodat ik niet langer oververtegenwoordigd ben in de verschillende teams.


Verborgen inhoud
De verleiding is erg groot om met mijn rechten deze titel aan te passen en het vraagteken weg te werken. Dat komt positiever over.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 2.746

Re: Klintersaas: alleskunner?

Ah, een goede plaats om eens een vraag te stellen over iets dat me al een tijdje intrigeert, welke kennis-achtergrond heb je? want je antwoordt echt op uiteenlopende dingen, ik ben benieuwd.

maar als je dat liever niet zegt, versta ik het.

Berichten: 8.614

Re: Klintersaas: alleskunner?

De kennisachtergrond uit mijn studies vermeld ik liever niet (hoop dat je daar begrip voor hebt), maar ik ben gewoon een autodidact met een goed geheugen, een redelijke kennis van het zoeken met Google en een onverzadigbare honger naar wijsheid uit de meest uiteenlopende gebieden van de wetenschap (en niet-wetenschap).
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Klintersaas: alleskunner?

Sorry voor de bump, ik ben een tijdje ver van het forum geweest (ziekte, school, ...) dus ik ben nog steeds aan het bijlezen :D .


stoker schreef:Ah, een goede plaats om eens een vraag te stellen over iets dat me al een tijdje intrigeert, welke kennis-achtergrond heb je? want je antwoordt echt op uiteenlopende dingen, ik ben benieuwd.

maar als je dat liever niet zegt, versta ik het.
Die vraag ligt ook al een tijdje op het puntje van mijn tong. Net zoals de vraag die Phys stelde, ik dacht dat Klintersaas voor ieder forum als moderator was aangesteld en dat vond ik niet zo'n goed idee omdat niemand over zo'n brede kennis beschikt. Blijkbaar is dat toch niet het geval.

Reageer