Microscopische bouw van de huid

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 26

Microscopische bouw van de huid

Ik moet een werk maken over de microscopische bouw van de huid. We moeten ook een aantal elektronische bronnen hebben. Maar op alle bronnen die ik vind staat altijd de zelfde informatie. Weet er iemand een site waarop meer informatie zou kunnen staan?

Dankje

Ruth

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Microscopische bouw van de huid

Engelstalige wikipedia Of zoek je nog meer info dan dat?
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: Microscopische bouw van de huid

Ik raad je aan om een encylopedie op cd-rom te raadplegen (zoals encarta of winkler prins).
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Berichten: 26

Re: Microscopische bouw van de huid

Dat heb ik al gedaan maar zou graag wat meer info hebben want ik kom overal dezelfde info tegen

Berichten: 8.614

Re: Microscopische bouw van de huid

Zou je kunnen vermelden om welke informatie het gaat, zodat we je aan specifiekere informatie kunnen helpen?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 26

Re: Microscopische bouw van de huid

het is de bedoeling dat ik een werk maak over de microscopische bouw van de huid

Ik heb al enkele boeken en enkele bronnen op internet maar die geven bij elke laag van de huid een beetje uitleg, de normale uitleg, maar ik zou er graag dieper op ingaan en dus misschien iets wetenschappelijkere info

Ik heb al de sites van de huidarts en van eucerin.

dankjewel

Berichten: 3.165

Re: Microscopische bouw van de huid

Leen of koop een goed boek over de histologie (van de mens).
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Reageer