[Folding] Folding opnieuw installeren

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

[Folding] Folding opnieuw installeren

Mijn Folding begon de laatste dagen op te spelen, werkte niet betrouwbaar meer, en dus besloot ik om opnieuw te installeren. Ik kopieer mijn "work" mapje, installeer Folding en laat hem niet gelijk na herinstallatie opstarten, plak de (oude) werkmap in de Folding-map en start dan pas. Je neemt aan dat hij dan in zijn workmap gaat kijken waar hij mee verder moet.

Niks van dat alles. Hij is vrolijk aan een nieuwe WU begonnen, en mijn work-map bevat nu bijna 2 x zoveel bestanden als normaal, allemaal files met gelijke namen, met het verschil dat er een serienummertje verschilt, bijv

wudata_00.xyz

maar ook

wudata_01.xyz

In de 00-serie staan bestanden met een datum ouder dan vandaag, ik neem aan dat alle 00-files betrekking hebben op de WU waarmee ik bezig was, en alle 01 files op die ongewenste nieuwe WU.

Dus probeer ik alle -01 files te verwijderen. Ho maar, na een herstart gaat hij naar een nieuwe WU zoeken, en nou heb ik een werkmap met allemaal -00 files én allemaal -02 files.

Dat schiet dus ook alweer niet op. Uit arren moede dan maar héél de work-map verwijderd en opnieuw opgestart. Hij maakt nu zelf een nieuwe work-map aan, en daarin staan nu allemaal -03-files.

iemand een idee wat ik verkeerd heb gedaan?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer