Kyoto

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 219

Kyoto

hoi,

ik volg de actualteit niet altijd zo best, en nu was ik aan het zoeken op internet over het broeikaseffect....wat ik mij afvraag, doet amerika nu wel of niet mee aan het kyoto protocol ? ik heb gevonden dat rusland als laatste land van de 55 benodigde meedoet, maar hoe zit het nu met amerika ??

Thnx

Cleopatra

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Kyoto

Amerika doet niet mee, en heeft ook geen plannen in die richting. (Het is namelijk 'slecht voor de Amerikaanse economie'.)
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Kyoto

Amerika doet niet mee, en heeft ook geen plannen in die richting. (Het is namelijk 'slecht voor de Amerikaanse economie'.)
En met name voor Bush z'n vrinden in de olie-industrie.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Re: Kyoto

amerika doet door zijn hypocriete houding niet mee, nochtans waren gore en bush er alle twee over eens in hun verkiezingscampagne in 2000 om iets aan het milieu te doen. Maar ja, Bush is nu eenmaal een cowboy en zit meer in met zijn olie dan zijn volk.

Gebruikersavatar
Berichten: 219

Re: Kyoto

ja, maar op het internet had ik ergens gelezen dat er wel staten van amerika meedoen, heb niet exact gevonden welke ... er stond ook dat amerika met een aantal percentage moet verminderen ( juist getal ontglipt mij nu ) maar ik zal zorgen dat straks mijn bronnen hierbij staan..

eerst wat gaan leren 8)

Cleopatra :shock:

Berichten: 128

Re: Kyoto

Cleopatra laat je niets wijs maken.

Bush heeft groot gelijk dat hij niet meedoet.

Kyoto is weeggegooid geld en dat geld kan beter gebruikt worden voor het bouwen van kerncentrales bijv.

Kyoto levert niets op tov het milieu op aarde.

Het levert alleen de ontwikkelingslanden in oost europa heeeeeeel veeeeel geld op door de verkoop van emissie rechten.

In NL worden we ook geplukt straks wat denk je dat die windmolens kosten die nauwelijks iets opleveren.

Om de inproductiviteit van deze dingen op te vangen wordt er STEENKOOL verbrand om energie opte wekken.
de groeten,

H Bill

Berichten: 232

Re: Kyoto

Kyoto is lang niet het ideale plan om het milieu te helpen, maar het is het meest mogelijke op politiek vlak en het zal misschien niet genezen, maar wel voor een deel voorkomen. Al is het natuurlijk zeer spijtig dat Amerika niet ondertekend heeft.
voorheen bekend als "fysicusje in spe"

Berichten: 1.286

Re: Kyoto

**** the USA. Alles in the usa draait om geld, niets anders. Amerika is s'wereld grootste vervuiler, en niemand doet er wat aan. Deze verdragen zijn te laat, de effecten zijn pas 10-talen jaren later merkbaar maar de schade is onherstelbaar. Thanks usa.

Berichten: 128

Re: Kyoto

**** the USA. Alles in the usa draait om geld, niets anders. Amerika is s'wereld grootste vervuiler, en niemand doet er wat aan. Deze verdragen zijn te laat, de effecten zijn pas 10-talen jaren later merkbaar maar de schade is onherstelbaar. Thanks usa.


Hahahahahaaaa dit is de meest domme opmerking die ik in jaren gehoord heb. Bovendien getuicht het van hypocrisie om te beweren dat in de states alles om geld draait.
de groeten,

H Bill

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: Kyoto

Hahahahahaaaa dit is de meest domme opmerking die ik in jaren gehoord heb. Bovendien getuicht het van hypocrisie om te beweren dat in de states alles om geld draait.
Zo gaan we niet met elkaar om! Afbeelding
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Berichten: 1.286

Re: Kyoto

[/qoute]Hahahahahaaaa dit is de meest domme opmerking die ik in jaren gehoord heb. Bovendien getuicht het van hypocrisie om te beweren dat in de states alles om geld draait.


Nee, zo gaan we niet met elkaar om, het gaat om de inhoud en betekenis van de opmerking.

Berichten: 128

Re: Kyoto

je denkt toch niet dat ik inhoudelijk ga reageren op een one-liner die begint met **** THE USA.
de groeten,

H Bill

Berichten: 1.286

Re: Kyoto

je denkt toch niet dat ik inhoudelijk ga reageren op een one-liner die begint met **** THE USA.


Lijkt mij verstanddig. :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Kyoto

Gelieve iets vriendelijker naar elkaar te doen en de posts on-topic te houden. Zoals in de forum-regels staat, worden off-topic en onvriendelijke posts niet gewaardeerd...
Never underestimate the predictability of stupidity...

Berichten: 128

Re: Kyoto

Gelieve iets vriendelijker naar elkaar te doen en de posts on-topic te houden. Zoals in de forum-regels staat, worden off-topic en onvriendelijke posts niet gewaardeerd...
Right!

Overigens begint de gekte al af te nemen.

Er komt geen vervolg op Kyoto 1.
de groeten,

H Bill

Reageer