Quasars

Moderators: Michel Uphoff, jkien

Reageer

Quasars

Voor school moet ik een soort van werkstuk maken dat betrekking heeft tot het heelal, en men mocht zelf een onderwerp kiezen, nu heb ik voor quasars gekozen, nog niet wetende dat daar in principe níks over te vinden is op het hele wereldwijde web. hoogstens wat het zijn, maar zover was ik ook al.

Heeft iemand mischien wat bruikbare informatie over quasars of kan iemand wellicht wat bronnen vermelden waar meer dan genoeg te vinden is? Mijn dank zou groot zijn. 8)

ps, ik weet dat er bijzonder weinig bekend is over dit onderwerp, maar toch wel genoeg voor een ralatief klein werkstukje?

Gebruikersavatar
Berichten: 153

Re: Quasars

Had je zoiets in gedachten?
Geen touw of kabel kan zo stevig samensnoeren, zo vast binden, als liefde met één enkele draad doet - Robert Burton

Re: Quasars

je kunt ook off-line bronnen raadplegen, zoals bijvoorbeeld een bieb

Berichten: 4

Re: Quasars

Jawel, in de plaatselijke bibliotheek heb ik echter niet echt iets bruikbaars kunnen vinden, daarbij vermeld dat ik nog niet heel uitgebreid gezocht heb.

Groene hond->Die wikipedia is al een stuk uitgebreider dan wat ik tot nu toe heb gevonden. _O_

Gebruikersavatar
Berichten: 153

Re: Quasars

Groene hond->Die wikipedia is al een stuk uitgebreider dan wat ik tot nu toe heb gevonden


Gelukkig! Glad I can help, maar is dit genoeg?
Geen touw of kabel kan zo stevig samensnoeren, zo vast binden, als liefde met één enkele draad doet - Robert Burton

Gebruikersavatar
Berichten: 367

Re: Quasars

broccoli schreef:Voor school moet ik een soort van werkstuk maken dat betrekking heeft tot het heelal, en men mocht zelf een onderwerp kiezen, nu heb ik voor quasars gekozen, nog niet wetende dat daar in principe níks over te vinden is op het hele wereldwijde web. hoogstens wat het zijn, maar zover was ik ook al.

Heeft iemand mischien wat bruikbare informatie over quasars of kan iemand wellicht wat bronnen vermelden waar meer dan genoeg te vinden is? Mijn dank zou groot zijn. 8)

ps, ik weet dat er bijzonder weinig bekend is over dit onderwerp, maar toch wel genoeg voor een ralatief klein werkstukje?
Google levert enkele duizenden links op voor het woord quasars.

Daar zitten ook veel bruikbare links tussen voor "een relatief klein werkstukje"... :wink:

Het is voor ons iets makkelijker reageren wanneer je kunt aangeven welke informatie je precies nodig hebt...

Of heb je inmiddels via wikipedia al genoeg voor je werkstuk? :wink:
Living on Earth can be expensive, but it does include a free trip around the sun.

Reageer