Mythbusters home-made

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Mythbusters home-made

http://www.discoverychannel.nl/emea/mythbusters.htm

Ik kijk graag naar Mythbusters. Nou hebben ze een soort wedstrijd uitgeschreven en worden amateurs gevraagd om zelf myths te busten, met als hoofdprijs een meet en greet met Jamie en Adam in Californië. Je wordt als bezoeker gevraagd je stem uit te brengen.

Er zitten hele geinige dingen tussen. Aanbevelenswaard!! ;)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 1.007

Re: Mythbusters home-made

Als ze nu slim waren, dan hadden ze een meet en greet met Kari Byron uitgeloofd. Reken maar dat dat meer inzendingen oplevert.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Mythbusters home-made

Zeker weten ;)

Afbeelding

(klik)
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Berichten: 1.007

Re: Mythbusters home-made

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Mythbusters home-made

Nog nooit een topic zo snel off topic zien gaan... On topic dus aub.

Een van onze gewaardeerde crewleden heeft trouwens ook een mythe gekraakt.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Mythbusters home-made

Ik zou dus zeggen stem op voornoemd filmpje (natuurlijk als je hem leuk vind, als je het geen leuk filmpje vindt moet je je niet verplicht voelen).
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Mythbusters home-made

Ik vind het anders een erg leuk filmpje ;)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 222

Re: Mythbusters home-made

Als jullie nu allemaal op ons stemmen, dan maak ik een foto van Strangequark in zijn Wetenschapsforum-trui bij het bord van M5 Industries ;)
"If you're scared to die, you'd better not be scared to live"

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Mythbusters home-made

Als jullie nu allemaal op ons stemmen, dan maak ik een foto van Strangequark in zijn Wetenschapsforum-trui bij het bord van M5 Industries :D
En nu je toch al duidelijk hebt gemaakt dat wij het zijn, hou ik wel een spiegel omhoog zodat jij er ook nog op komt. ;)

(PS Volgens mij sta ik vrijwel altijd links in beeld en FG staat rechts in beeld, dan weet je meteen het gezicht erbij)
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Mythbusters home-made

Ik heb ze net allemaal zitten bekijken. Er zijn er maar drie die ik Mythbuster-waardig vind: power painting (Mr Bean), Hansje Brinkers, en de uien. En als ik van alles wat beoordelingspunten op een rijtje zet (wetenschap, tempo, humor, opbouw) dan gaat mijn stem naar de ajuinen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Mythbusters home-made

Dankjewel, ik had persoonlijk ook wat meer filmpjes en ook soms betere filmpjes bedacht. Die Mr. Bean bijvoorbeeld hebben de mythbusters zelf ook al gedaan, maar dan heel veel uitgebreider. Je moet ook geen mythes pakken die zij doen, je kan niet op tegen hun budget, kennis en ervaring. Hansje brinker is in ieder geval erg origineel. Het enige probleem wat ik daarmee had was dat een dijk niet bestaat uit een klein laagje aangedrukt zand, precies om deze reden. Er zit beton in, stenen en begroeing op en het is meters hoog zo'n dijk. Degene die ik wel erg leuk vond was met het rotje, maar verder zag het er wat onveilig uit.

Ach we zullen wel zien wat de criteria zijn.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Mythbusters home-made

De "cutting-onions-myth" staat al bijna in de top 5. ;)

Gemaakt door een paar WSF-gebruikers moeten we die toch zeker in de top-5 kunnen stemmen?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Mythbusters home-made

Jan van de Velde schreef:De "cutting-onions-myth" staat al bijna in de top 5. :D

Gemaakt door een paar WSF-gebruikers moeten we die toch zeker in de top-5 kunnen stemmen?
Knap gedaan dat filmpje !!

Ik heb mijn stem gegeven aan jullie filmpje ;) .

EDIT: het staat in de top 5 :D

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Mythbusters home-made

Ik heb mijn stem gegeven aan jullie filmpje :D .
dat zouden meer mensen moeten doen ;)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Mythbusters home-made

Nou hij zit nu op de derde plaats. Ontzettend bedankt voor iedereen die gestemd heeft, en wie dat nog niet heeft gedaan. Doe het alsjeblieft nog even.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Reageer