Verjaardag natuurkunde-nerd

Moderator: Rhiannon

Berichten: 8.614

Verjaardag natuurkunde-nerd

Mijn blik viel vandaag toevallig op de kalender, waar aangeduid staat dat de gebruiker met gebruikersnaam "natuurkunde-nerd" jarig is. De leeftijd tussen haakjes is echter 1. Waar is er een fout gemaakt, want de kans lijkt mij nogal klein dat er op dit forum 1-jarige gebruikers zijn, die bovendien al een aantal berichten hebben gepost?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Hij heeft in zijn profiel waarschijnlijk gewoon een verkeerd jaartal ingevuld :D That's all
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Er is denk ik niks verkeerd, natuurkunde-nerd zal waarschijnlijk gewoon zijn profiel foutief ingevoerd hebben.

In zijn profiel staat:
Geboren 27 Nov 2006
Dat is vandaag dus 1 jaar :D

EDIT: PdeJongh was mij voor

Berichten: 8.614

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Ik vermoedde al dat het zoiets zou zijn, maar nu heb ik dus zekerheid. Bedankt voor de informatie.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Mogelijk is de verklaring toch wat diepgaander.

Ik denk dit natuurkunde-nerd zich herboren voelde toen hij/zij hier registreerde op 27 nov '06. Het oude, versleten leven achter zich latend en een heel nieuw wsf-leven startend.

Ik vind er wat voor te zeggen de verjaardags-meldingsfunctie om te bouwen naar wsf-jaren.... :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Jij wil zeker 2 verjaardagsmeters onderaan? :D Eentje voor de echte verjaardagen en eentje voor de WSF-verjaardagen :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

"welluke echte??" :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Je gewone verjaardag... en daarnaast dus je WSF verjaardag
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Je "echte" is de viering van je geboortedag, waar elk jaar (vanaf nul, je geboorte zelf) één wordt opgeteld. Word je daar niet graag aan herinerd? :D

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Je "echte" is de viering van je geboortedag, waar elk jaar (vanaf nul, je geboorte zelf) één wordt opgeteld. Word je daar niet graag aan herinerd? :D
Juist, die bedoelde ik :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Zullen we maar een pilsje erbij pakken en dit verder in het café bebabbelen? :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Zullen we maar een pilsje erbij pakken en dit verder in het café bebabbelen? :D


Misschien een JupiGer voor jou :D :D

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Afbeelding

Lekker toch? :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Die komt me bekend voor Ger... :D :D Toevallig iemand die een biermerk kent waar Patrick in te passen is? :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 8.614

Re: Verjaardag natuurkunde-nerd

Neen, maar even googelen levert volgende wijn op:

1995 Baron Patrick Chablis Premier Cru Chardonnay

Verder kan je ook Hattrick Wines vervormen tot Patrick Wines.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer