Programma schrijven voor rekenmachine

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Programma schrijven voor rekenmachine

Ik wist niet goed waar ik dit moet posten, daarom heb ik het maar in het café geplaatst.

Ik ben op zoek naar software waarmee ik een programma kan schrijven voor een grafische rekenmachine type TI89-titanium.

Het is nogal moeilijk om snel een programma te schrijven op het toetsenbord van een rekenmachine, daarom wil ik mijn pc gebruiken. Ik kan maar geen programma vinden ;) . Heeft iemand hier ervaring mee ?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Programma schrijven voor rekenmachine

Bij de TI-83+ zat vroeger altijd een software pakket. Daarmee kon je programma's typen op je pc en die dan via de usb kabel overzetten naar je rekenmachine. Ik weet niet hoe dat zit met jouw apparaat.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Programma schrijven voor rekenmachine

Bij de TI-83+ zat vroeger altijd een software pakket. Daarmee kon je programma's typen op je pc en die dan via de usb kabel overzetten naar je rekenmachine. Ik weet niet hoe dat zit met jouw apparaat.
Voor de83 had ik vroeger ook één. Nu heb ik nog een tijdje verder gezocht en uiteindelijk heb ik de programma's kunnen terugvinden.

Hier staat de lijstmet programma's voor de verschillende toestellen van Texas instruments.

Nu nog het programma werkende krijgen ;) .

Reageer