[boinc] superscore !

Moderator: Jan van de Velde

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

[boinc] superscore !

Vandaag hebben we opnieuw een record gebroken bij BOINC :D :

08-01-2008: 2776 credits

Dit is een zeer hoog aantal als je weet dat we al een hele tijd rond de 1000 credits per dag hangen. Blijkbaar heeft het geholpen dat Redmess zich heeft ingeschreven voor QMC en Leiden Classic bij het wetenschapsforum team want deze hebben vandaag voor meer dan 100 credits gezorgd.

Door deze sprong hebben we terug een voorsprong genomen van 1000 credits op onze eerste Nederlandse achtervolger 'de Boinckers'. Deze waren al een aantal dagen haasje over aan het spelen met ons team maar nu hebben we ze teruggezet op de 113e plaats. Zelf staan we op plaatsje 112. Als we met deze snelheid verder doen dan staan we begin februari in de Nederlandse top 100 !!. (dat gaan we dan toch eens goed moeten vieren !! )

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [boinc] superscore !

Het BOINC-team van Wetenschapsforum is echt losgebarsten !!

Deze datum mogen we toch wel ergens opnemen op de tijdlijn van het BOINC gebeuren hier op wetenschapsforum.

Vandaag hebben zich 2 nieuwe leden aangekondigd. Eén ervan had een beetje pech met een eerste grote taak maar dat maakt niks uit, ik heb het volste vertrouwen dat het gaat goedkomen. Het andere nieuwe lid komt ons helpen met een Quad core processor.

Ik weet nog niet van wie de punten juist allemaal komen omdat de statistieken niet niet volledig vernieuwd zijn (gebeurd pas vanavond).

Wat ik wel al weet is dat we vandaag heel vlot over de kaap van 3000 credits per dag zijn gegaan. Het is bijna 16u00 en we staan mooi op 3464.16 credits (Boinc stats). Dit is echt een monsterscore, ik heb eens gekeken en normaal hebben de folders ook zo'n score per dag.

Het vorige record van vorige week was 2776 credits dus dat hebben we in stijl verbroken. Ons creditgemiddelde op een dag is normaal tussen 1000 en 1500 punten, ik denk (hoop) dat dit in de nabije toekomst kan opgetrokken worden :D .

Onze grote concurent in de Nederlandse top zijn de Boinckers, we hebben een tijdje de strijd aangegaan met dit team en zijn lang in hun voetsporen kunnen blijven maar een kleine week geleden moesten we lossen (stonden we een 4000 credits achter hen). Nu zitten we terug in hun nek te blazen met een puntenverschil van nog een kleine 1000 credits).

We zullen ze eens gaan voorbijsnellen :D .

We hebben nog een 6000 credits nodig en we zijn een Nederlands top 100 team . Ik denk persoonlijk dat het forum heel fier mag zijn dat ze daar in die lijst op pagina 1 (nummer 1-100) staan de pronken en dat allemaal te danken aan de fantasitische BOINC leden.

Maak jullie allemaal maar klaar voor een feestje :D .

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: [boinc] superscore !

nog 15uur en ik lever mijn eerste punten. :D
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 343

Re: [boinc] superscore !

Ik ga vanavond nog 1 van een kleine 20 uur en 1 van ong. 10 uur inleveren dus toch nog minstens 200 à 250 credits erbij (als hij ze bij vandaag meetelt toch).
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!



"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [boinc] superscore !

Blijkbaar is onze nieuweling nog niet te zien in de statistieken, waarschijnlijk zullen we moeten wachten tot morgen.

Die enorme hoeveelheid punten komen vooral door Redmess, die heeft blijkbaar zijn pc's ook een goed laten afzien :D .

>2500 punten op 1 dagje :D .

Goed bezig iedereen :D .

Ben wel erg benieuwd wat een combinatie van een Quad core met Redmess en alle andere pc's gaat geven, ik heb een klein vermoeden dat die samen een berg credits gaan binnenhalen per dag !!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: [boinc] superscore !

Als het over mij gaat, toch nog wel even. Ik moet ongeveer nog 10 doen, maar 'k laat mijn pc niet constant aan staan.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [boinc] superscore !

Als het over mij gaat, toch nog wel even. Ik moet ongeveer nog 10 doen, maar 'k laat mijn pc niet constant aan staan.
Het ging over RaYK omdat hij al een screencap had gepost met daarop duidelijk te zien dat zijn 4 work units klaar waren :D .

Doe maar gewoon op je eigen tempo door jhnbk, zolang je kan afleveren binnen de deadline (kan je checken in je BOINC cliënt) ben je optijd :D .

Gebruikersavatar
Berichten: 846

Re: [boinc] superscore !

die Boinckers zullen niet weten wat hun overkomt :D
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'



"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [boinc] superscore !

die Boinckers zullen niet weten wat hun overkomt :D
Inderdaad, we verpletteren, vermorzelen, ... de concurentie :D :( .

We staan ondertussen al 200 punten op de Boinckers voor, als je weet dat we in het begin van de week nog een paar duizend punten achterstonden en die mannen toch wel redelijk rap zijn, dan zijn wij blijkbaar beter :D .

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [boinc] superscore !

Het team heeft vandaag weer eens alles gegeven en daardoor hebben we een nieuwe monsterscore van: 5 589 punten. Dit is bijna duizend punten meer dan ons vorige record (20-01-2008) dat 4596 was.

:D

Hierdoor zijn we naar positie 91 geschoven van de 656 Nederlandse teams.

Op wereldschaal is onze huidige plaats 10 306 van de 70 626 teams.

Nog een paar dagen en we staan binnen de top 10 000 :D .

Gebruikersavatar
Berichten: 343

Re: [boinc] superscore !

Mijn 4de beste dag ooit vandaag met een totaal van 414 credits tot nu toe en daar kan nog wat bijkomen vanavond :D
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!



"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [boinc] superscore !

Mijn 4de beste dag ooit vandaag met een totaal van 414 credits tot nu toe en daar kan nog wat bijkomen vanavond :D
Bravo :D .

Ik denk dat iedereen wel een heel goeie dag had want anders hadden we nooit zo'n score behaald :D .

Gebruikersavatar
Berichten: 846

Re: [boinc] superscore !

mja heb nu mijn 2de beste dag volgens de boincstats met 2,817 credits, mijn top staat momenteel op 2,979, maar ik weet zeker dat ik erover ga vandaag, net na die site is upgedate heb ik nog 2 taken afgewerkt en het ziet er naar uit dat er nog een stuk of 4 volgen vanavond.

Nadat de site van boincstats upgedate is gaat hij niet meer kijken voor de rest van de avond zekr?
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'



"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [boinc] superscore !

Nadat de site van boincstats upgedate is gaat hij niet meer kijken voor de rest van de avond zekr?
Neen maar daar gaan we zeker nie om treuren hoor RaYK. Al is je maximum vandaag 500 punten hoger of die komen morgen binnen dat maakt allemaal niks uit. Die hoge scores is gewoon een indicatie dat er leven in het team zit !!

Gebruikersavatar
Berichten: 343

Re: [boinc] superscore !

Het is te zien soms in de vroege ochtend doet hij nog een update en met een beetje geluk worden je punten bij vandaag gerekend.
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!



"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)

Reageer