Nummer vanaf limewire niet in itunes bibliotheek

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 3

Nummer vanaf limewire niet in itunes bibliotheek

Hallo,

Als ik limewire en itunes tegelijk aan heb staan dan krijg ik in itunes wel zo'n rubriekje van limewire (gedeelde map),

Maar vervolgens synchroniseert mijn itunes bibliotheek niet met de gedeelde limewire map.

En ik heb in limewire de optie 'delen' met itunes aanstaan.

Dus de vraag hoe krijg ik mijn limewire nummers met de itunes bibliotheek gesynchroniseert?

Bvd Robin

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Nummer vanaf limewire niet in itunes bibliotheek

Hmm, hele goede vraag. Heb er helaas niet zo een antwoord op. Wat je wel kunt doen, is zodra je in het tabje Muziek bent, kiezen voor Bestand --> Map aan bibliotheek toevoegen. Vervolgens moet je dan even de map opzoeken waarin al je Limewire nummers zitten. Dan wordt deze map in 1x toegevoegd aan de lijst. Wil je maar één of enkele nummers toevoegen? Kies dan bij Bestand de optie Bestand aan bibliotheek toevoegen. Zo doe ik het ook, en dat is ook erg makkelijk :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 3

Re: Nummer vanaf limewire niet in itunes bibliotheek

Hallo,

Als ik al mijn nummers selecteer en die naar itunes sleep (het zijn 607 nummers) dan begint ie met kopieren maar naar ongeveer honderd nummer krijg ik de melding "Het kopieren naar de schijf windows is mislukt. De bestandsnaam is ongeldig of te lang." als ik dan op ok druk stopt hij helemaal met kopieren. Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik dit probleem op kan lossen?

bvd Robin

Gebruikersavatar
Berichten: 689

Re: Nummer vanaf limewire niet in itunes bibliotheek

Ik ben geen informaticus, maar volgens mij wil dat zeggen dat je bestandsnaam, i.e. wat je ziet in die balk wanneer je een map opent, te lang is. Je kan dit verhelpen door niet telkens je bestanden in een map in een map in een map te plaatsen.

Denis
"Her face shown like the sun that I strived to reach."

Berichten: 3

Re: Nummer vanaf limewire niet in itunes bibliotheek

Neej, Maar dat heb ik ook niet gedaan... dus daar kan het niet aan liggen.

Nog andere suggesties?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Nummer vanaf limewire niet in itunes bibliotheek

Zeker 1 of ander bestand dat een veel te lange naam heeft waar itunes dus niet correct mee weet om te springen. Je moet ff kijken of je niet kan zien bij welk bestand hij net faalt en daarvan de naam veranderen. Als je het niet kan zien moet je zelf maar in je map gaan zoeken naar bestanden die een naam hebben die wel eens problemen zouden kunnen geven.

Reageer