[folding]wu's tijdelijk verhuizen

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

[folding]wu's tijdelijk verhuizen

Ik had op onze oude bak een p36xx staan die 600 van de 1500 frames onderweg was, maar er zeker nog tot dinsdag over zou gaan doen. Mijn eigen (wat vlottere) computer heeft vannacht een WU opgehaald die op zijn vroegst voor a.s. maandag zou zijn, inmiddels 100 van de 1500 klaar van een p37xx. Ik heb allebei de Foldingmappen met werkmappen gekopieerd naar een stick, verwijderd van de computers, en weer opnieuw teruggezet, maar nu omgekeerd. Alle operaties geslaagd. Ook weer wat geleerd zo. Ik had al eens eerder werkmappen omgewisseld, maar dat werkte niet. Dit wel. Nou weet ik hoe je wu's die de deadline dreigen te overschrijden makkelijk tijdelijk kunt verhuizen zonder dat Folding WU's kwijtraakt (want dat is natuurlijk ook niet de bedoeling).

Mijn eigen computer is nu aan het werk op die wat verder gevorderde WU van de oude bak, en moet dat normaal gesproken nog redden vóór zondag. De oude bak had nu een hopeloze taak (athans wat betreft a.s. zondag) Ik heb de verhuisde map daarom alsnog verwijderd (staat nog op stick, dus die raakt niet kwijt.). Ik heb namelijk nog een eiwit op USB waarvan ik niet weet of ik het dit weekend op school nog rustig kan laten werken én afkrijgen. De oude bak is nu alvast aan het vóórwerken aan dat USB-eiwit.

Goed, het zijn allemaal wat kunstgrepen. Folding wordt er op wat langere termijn niet beter van (maar ook niet slechter). En in plaats van waarschijnlijk niks meer krijg ik zo nog zeker één en met wat geluk nog 2 wu's op tijd aan de kant voor de Foldathon. :D

We houden u op de hoogte van het verdere verloop, want als dit inderdaad gewoon goed gaat wordt USB-vouwen toch weer een stuk nuttiger.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 682

Re: [folding]wu's tijdelijk verhuizen

Bedankt voor het melden. Dan ga ik hetzelfde trucje hier uithalen en dan hoop ik 1 extra WU te kunnen afmaken voor de Foldathon :D .
Help WSF met het vouwen van eiwitten en zo ziekten als kanker en dergelijke te bestrijden in de vrije tijd van je chip:

http://www.wetenschapsforum.nl/index.ph ... opic=59270

Reageer