Van iemand anders houden?

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 1

Van iemand anders houden?

Hallo,

ik heb een hele goede vriendin en wij hebben een hele nauwe band met mekaar, en zij is gehuwd.

Wij hadden mekaar leren kennen in een vakantie in het buitenland, waar zij alleen was. De reden dat ze daar alleen was (voor zover het mij duidelijk is)was omdat haar man en zij meer naast mekaar leefde (of leven) dan samen.Wij zijn mekaar daar tegen het lijf gelopen, en wij konden het goed met mekaar vinden. Na de vakantie zijn we blijven contact houden met mekaar en soms liep dat wel eens fout, maar tot op heden is dat contact er nog altijd en even nauw en onze gevoelens zijn wederzijds. En nu met de wintervakantie zijn wij bij haar geweest. Wat mij opviel de eerste dag was haar man der niet (moest inventaris gaan doen op een zaterdagavond), wij waren door haar uitgenodigd met nieuwjaar en ik had het gevoel dat het zijn koude kleren raakte dat ik daar was (hij kent mij wel van onze ontmoeting en regelmatige kontakten). Ga er wel bij vermelden dat wij nooit iets gehad hebben met mekaar op een intense zoen na. Zij zit wel met het ernstige probleem dat ze momenteel tussen twee stoelen zit en het moeilijk heeft een knoop door te hakken. Nu mijn vraag en hopenlijk krijg ik er een ernstig antwoord op. Fisiek heeft zij haar man nog nooit bedrogen, toch heeft zij heel veel gevoelens voor iemand anders (al wil ze wel haar gezin behouden). Welke kunnen daar de oorzaak van zijn dat het tot zover gekomen is bij haar. Gezinsomstandigheden? De sleur in een relatie? Of is het ook mogelijk dat er in die relatie iets schort dat zij niet durft zeggen of inzien?

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Van iemand anders houden?

Willy_44, op Wetenschapsforum is het niet toegestaan persoonlijke problemen te bespreken. De reden hiervoor is dat het probleem via internet hoogstwaarschijnlijk niet volledig kan worden doorzien en er geen adequaat advies kan worden verstrekt. Je zal hier dus zelf een oplossing voor moeten zoeken. Er is de mogelijkheid om hiervoor een (erkende) relatietherapeut te raadplegen.

Gesloten