[boinc] usb stick

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

[boinc] usb stick

zou ik alles wat ik al heb gedaan kunnen mee nemen op stick, want dan laat ik het tijdens labo's wel draaien.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [boinc] usb stick

zou ik alles wat ik al heb gedaan kunnen mee nemen op stick, want dan laat ik het tijdens labo's wel draaien.
Dat weet ik niet, bij folding werkt maar bij BOINC heeft nog niemand het gestest.

Wat ik wel al gezien heb is dat BOINC meer ruimte inneemt dan folding dus je stick zal iets groter moeten zijn. Maar wanneer de taak afgewerkt is kan je waarschijnlijk wel wat wissen zodat het toch niet teveel plek inneemt.

Op mijn pc is er nog nooit iets verwijderd en daar neemt het een 300 MB in op 1 Terra is dat niks maar op een USB stick is dat wel wat meer.

Wat ik wel zie is dat bijna al die projecten onder de 5MB blijven behalve climate (een grote taak neemt momenteel 230 MB in :D ).

Jij doet juist mee met climate dus is dat is een klein probleem. Voor de andere projecten die telkens maar een 5MB innemen lijkt het mij geen probleem.

Je kan eens proberen met de software op je stick te installeren en dan een klein project starten zoals ABC@Home.

Daarna eens testen of hij moeilijk doet over internet e.d.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: [boinc] usb stick

Ik zal na mijn examens eens iets testen
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Reageer