Gedragsindicator

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 846

Gedragsindicator

onder iedere avatar heeft elke user bolletjes staan, ik weet dat die iets met gedrag te maken hebben maar wat'k niet snap is dat er zoveel verschil in zit van user tot user. Is dit omdat bij het inschrijven je een bepaalde waarde krijgt en die waarde exponentieel stijgt met ancieniteit op het forum?


grtz,

rayk
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'



"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Gedragsindicator

Die bolletjes hebben niets met gedrag te maken, maar met het aantal berichten denk ik.


Onder die bolletjes staan vierkantjes en dan x%. dat is de gedragsindicator
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Gedragsindicator

Dat heeft niks met gedrag te maken denk ik (gedrag kan je terugvinden in je profiel).

Die bolletjes heeft te maken met het aantal geposte berichten maar per hoeveel berichten je juist een bolletje krijgt weet ik niet zo goed.

Als je er 10 000 hebt dan veranderen die bolletjes in wapenschilden omdat je dan ridder bent :D (zie maar bij Jan vd Velde en TD).


EDIT:

jhnbk was blijkbaar ook de vraag aan het beantwoorden.

Gebruikersavatar
Berichten: 846

Re: Gedragsindicator

ah owkay, dat verklaart automatisch ook waarom ik enkel dat percent van mezelf kan zien en niet van anderen :D
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'



"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Gedragsindicator

Lijkt mij logisch dat je niet mag weten wat de anderen allemaal uitspoken :D
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 846

Re: Gedragsindicator

heb net mijn 100ste bericht gepost.. had toch verwacht van een bolletje extra :D

allé 100 posts is mss niets maar da's toch al een mijlpaal niet? :D


update: haha ik heb toch een bolletje bij !! :D

ok, dit bewijst automatisch dan ook deze topic :( slotje? :D
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'



"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)


Gesloten