[verzoek] het quoten van de regels

Reageer
Berichten: 8.614

[verzoek] het quoten van de regels

Vandaag viel het me op dat de forumregels niet gequotet kunnen worden. Kan hier verandering in komen a.u.b.? Het zou namelijk handig zijn om met één klik op de quoteknop te kunnen verwijzen naar passages uit de regels.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: [verzoek] het quoten van de regels

Je kunt ook gewoon naar de regels als geheel verwijzen. Dat heeft als bijkomstige voordeel, denk ik dan, dat mensen tijdens het scrollen naar het specifieke deel ook andere delen zien. Hierdoor zullen ze daar misschien nog eens goed na kijken, wat extra goede naleving van de regels oplevert. Denk ik dan...


De hoofdreden dat ze niet gequotet kunnen worden, is omdat het geen bericht is, maar een gewone pagina. Maar dat terzijde.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: [verzoek] het quoten van de regels

De hoofdreden dat ze niet gequotet kunnen worden, is omdat het geen bericht is, maar een gewone pagina. Maar dat terzijde.
Inderdaad. En daar kan ook geen verandering in komen. Dat betreur ik overigens niet: de regels worden namelijk wel eens bijgesteld. Het zou dan makkelijk kunnen gebeuren dat gedeeltes van de oude teksten ook elders op het forum terecht komen, wat de eenduidigheid niet bevordert.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 8.614

Re: [verzoek] het quoten van de regels

Je kunt ook gewoon naar de regels als geheel verwijzen. Dat heeft als bijkomstige voordeel, denk ik dan, dat mensen tijdens het scrollen naar het specifieke deel ook andere delen zien. Hierdoor zullen ze daar misschien nog eens goed na kijken, wat extra goede naleving van de regels oplevert.
Dat doe ik zo goed als altijd hoor, maar gisteren wilde ik naar een specifiek stukje verwijzen en viel het me op dat er geen quoteknop onderaan de regels zat.

De hoofdreden dat ze niet gequotet kunnen worden, is omdat het geen bericht is, maar een gewone pagina. Maar dat terzijde.
Dat was me al opgevallen, maar mijn vraag was of dit te veranderen is (al is dat nu niet meer nodig).

Inderdaad. En daar kan ook geen verandering in komen. Dat betreur ik overigens niet: de regels worden namelijk wel eens bijgesteld. Het zou dan makkelijk kunnen gebeuren dat gedeeltes van de oude teksten ook elders op het forum terecht komen, wat de eenduidigheid niet bevordert.
Akkoord.


Allebei bedankt voor de toelichting.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer