Boinc in top 10 000

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Boinc in top 10 000

Zoals de vaste gebruikers wel al weten zijn er verschillende servers die statistieken van BOINC maken en deze regelmatig vernieuwen. Geen enkele server loopt synchroon met een andere dus bij de ene staan we een paar plaatsen beter in de ranking dan in de andere. Meestal is het verschil minimaal ...

Volgens Combined BOINC stats die altijd voorloopt op de anderen zijn we daarnet een top 10.000 team geworden.

Deze speciale mijlpaal voor het WSF-BOINC team moest denk ik toch wel even in een appart topic gezet worden zodat we dit kunnen vieren ;) .

Leuke grafieken en tabellen zal ik later wel plaatsen vanop de andere statistiek servers die iets later met de nieuwe gegevens komen. Je kan alvast in spanning meekijken op de volgende pagina's:

All project stats

BOINC stats

:D Wetenschapsforum top 10.000 :(

Afbeelding

Ik wil ook iedereen nog eens bedanken die hier aan meegewerkt heeft !! Alle namen ga ik niet opsommen omdat er ik waarschijnlijk toch een ga vergeten maar eentje moet toch eens gezegd worden en dat is DePurpereWolf.

Zonder hem had Wetenschapsforum geen BOINC-team.

Thanks DPW :D .

Gebruikersavatar
Berichten: 846

Re: Boinc in top 10 000

effe een muziekje erbij ;)

proficiat aan allen :D
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'



"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Boinc in top 10 000

Gefeliciteerd, en ik denk dat ik hierbij namens het volledige Folding-wsf-team mag spreken.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Boinc in top 10 000

En zonder Ruben01 geen fles champagne, en vele posts als ik het eens te druk heb.

:D

Op naar de 5000

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Boinc in top 10 000

Op naar de 5000
Inderdaad, wanneer we top 50 in Nederland bereikt hebben dan is de top 5000 op wereldschaal heel dichtbij :D .

Volgens de 'credit goal' calculator op all project stats zou die top 50 binnen de 80-90 dagen een feit zijn als we zo blijven doorgaan.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Boinc in top 10 000

De statistieken:

Bijdrage aan totale credit van BOINC 0.00039%

Meer credit verzameld als % van alle Teams 85.89%

Hoogste Wereld positie ooit 9,999 op 2008-01-29

Wel leuk is dat we in de top 15% van de wereld zitten, echter maar vier tienduizendste van de computerkracht bijelkaar hebben gespaard.

op 2008-01-29 gingen we dus door de 10.000 barriere door op 9999 te landen. Goed mikken is ook een kunst.

Reageer