Topic downloaden

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Topic downloaden

Ik ontdek zopas de functie "onderwerp downloaden", maar ik merk dat bij de html versie Latex er niet wordt bij ingezet als afbeelding maar gewoon als de latex formule, en afbeeldingen buiten de server worden niet mee gedownload.


Is dit aan te passen?
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Topic downloaden

jhnbk schreef:Ik ontdek zopas de functie "onderwerp downloaden", maar ik merk dat bij de html versie Latex er niet wordt bij ingezet als afbeelding maar gewoon als de latex formule, en afbeeldingen buiten de server worden niet mee gedownload.


Is dit aan te passen?
dat weet ik niet. Een tijdelijke oplossing zou kunnen zijn, dat je het topic dat je wilt opslaan, opent in je webbrowser, en dan opslaat als *.mht. Probleem is alleen dat een topic meerdere pagina's kan beslaan, en elke pagina zou je dan op dezelfde manier handmatig op moeten slaan. Niet echt handig, misschien is er een betere oplossing.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Topic downloaden

Ik heb dit eigenlijk nog nooit getest... Worden gewone afbeeldingen in posts en emoticons wel getoond in de gedownloade versie?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Topic downloaden

In html wordt voor afbeeldingen doorverwezen. Bij .doc zitten die er in. Smileys heb ik niet getest. Ik kan uiteraard een tooltje maken alle pagina's ven een topic te downloaden, maar dat is ook weer niet handig.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Reageer