zakcentje bijverdienen

Moderator: Rhiannon

Reageer

zakcentje bijverdienen

Ik ben een meisje van 14 en ik wil graag een zakcentje bijverdienen omdat ik een beetje in geldnood zit en dus wou ik vragen of iemand nog wat tips heeft over hoe ik snel en goed geld kan verdienen of over dingen die goed verkopen ofzo

Alvast bedankt

Isabel

Berichten: 656

Re: zakcentje bijverdienen

Geen idee.

Met medicijnen testen kun je met één dag meer dan duizend euro verdienen. Maar ik vrees dat je daar niet aan mee mag doen, gezien je leeftijd.

Sorry, Je zou ook www.marktplaats.nl kunnen proberen om daar spullen te verkopen. Maar daar heb je ook geen garantie dat er vlug reacties komen...

Re: zakcentje bijverdienen

Ja dat ia een goede maar even over die medicijntesten enzo dat waas ik ook niet van plan om te doen maar hoe oud moet je daar voor zijn gewoon 18 tog?

en ik hoop dat er nog veel meerv reacties en tips komen:D!!!

Re: zakcentje bijverdienen

Ik heb egt heel hard geld nodig dus heeft iemand nog een tip enz.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: zakcentje bijverdienen

Zoek een bijbaantje.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Re: zakcentje bijverdienen

haha ja maar weet iemand nog goede bijbaantjes en tips om geld te verdienen en dingen die je goed kunt verkopen enzo

Re: zakcentje bijverdienen

dingen die je goed kunt verkopen enzo


Je lichaam, en niet voor medicijnen

Gebruikersavatar
Berichten: 505

Re: zakcentje bijverdienen

Anonymous schreef: dingen die je goed kunt verkopen enzo


Je lichaam, en niet voor medicijnen


Erg lollig, maar je moet eerst bedenken wat je wil verkopen. Je zou een bijbaantje bij een kweker kunnen nemen.(ik weet niet waar je woont) Of je zou bij een supermarkt kunnen werken, ik heb gehoord dat ze daar nu ook mensen van 13+14 aannemen.
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: zakcentje bijverdienen

http://www.deleukstemail.nl/pages/index.ph...?refid=tomjoris

Dit verdient naar het schijnt heel veel geld. 1.25 instapbonus en veel dingen zoals loterij en kop of munt

Re: zakcentje bijverdienen

Ja dat gebeuren via internet doe ik ook wel een beetje maar dat is wel veel gedoe enzo maarja. dankjulliewel voor al jullie tips!!!

Meer tips zijn altijd welkom!! :shock: ;) ;)

Berichten: 683

Re: zakcentje bijverdienen

Je neemt een paperclip, en gaat hiermee langs de deur om te vragen of iemand het wil ruilen tegen iets anders. Als dat andere toevallig net iets meer waard is dan jou paperclip dan ruil je. Vervolgens ga je met het gerolene lang de deur om het weer te ruilen tegen iets kostbaarders enz. enz. Uiteindelijk ben je in het bezit van tweedehandse tv's, radio's, tapijten, kasten en zulke dingen. En die verkoop je dan.

Re: zakcentje bijverdienen

Ja dat is cker een goed iedee nu alleen nog de moed verzamelen om het te doen :?: :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: zakcentje bijverdienen

Je gaat aan de ingang van een winkel zitten met een kaartje: Ik heb drie kinderen en heb geen inkomen. :shock:

Reageer