[Profielwerkstuk] Enquête voor m'n profielwerkstuk (spinnen)

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 9

[Profielwerkstuk] Enqu

Hallo,

Op school moeten we een profielwerkstuk maken, daarbij moet je een proef doen. Ik zou jullie graag willen vragen welke spinnen jullie hiervan eng vinden en welke niet en waarom. Ik zou graag de volgorde van eng naar niet eng willen weten.

Spin 1

Afbeelding

Spin 2

Afbeelding

Spin 3

Afbeelding

Spin 4

Afbeelding

Spin 5

Afbeelding

Spin 6

Afbeelding

Spin 7

Afbeelding

Spin 8

Afbeelding

Spin 9

Afbeelding

Spin 10

Afbeelding

Ik zou jullie heel erg dankbaar zijn als jullie hier antwoord op willen geven.

Groetjes, Daphne

Berichten: 8.614

Re: [Profielwerkstuk] Enqu

Opmerking 1: Ik wens je veel succes met je profielwerkstuk, maar ik vrees dat een internetenquête niet de goede methode is. Voor meer informatie over de onbetrouwbaarheid van internetenquêtes, zie hier.

Opmerking 2: Nogal wat mensen zijn bang van spinnen. Wat als zij nietsvermoedend deze topic openen en vervolgens de schrik van hun leven krijgen? Ik heb daarom je topictitel licht aangepast met een waarschuwing voor 'gevoelige lezers'.

Opmerking 3: Je vierde afbeelding is op één of andere manier verdwenen.

Opmerking 4: De beestjes op de derde afbeelding zijn geen echte spinnen maar Solifugae (rolspinnen of zonnespinnen).

Opmerking 5: De vijfde 'spin' is niet echt. Het is een nagemaakte zonnespin.

Om terug te komen op je oorspronkelijke vraag: ik vind geen van de spinnen eng, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een echte spinnenliefhebber ben. Als ik er toch een volgorde op moet kleven van eng naar niet eng (ik heb de vijfde afbeelding buiten beschouwing gelaten omdat die nep is):

3 - 7 - 2 - 1 - 10 - 9 - 8 - 6

Bedenk bij het verwerken hiervan dat dit een geforceerde situatie is en dat ik zelfs de beestjes van afbeelding 3 niet echt eng vind. Enkel de spinnen op afbeeldingen 2 en 7 zou ik niet graag vasthouden (omdat ze uiterst giftig zijn).
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 9

Re: [Profielwerkstuk] Enqu

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb besloten de enquete op internet te zetten, omdat het verder denk ik ook niet erg betrouwbaar wordt. Ik vraag het rond op school, het is ook niet een heel erg groot onderzoek.

Sorry, ik realiseerde me niet dat de afbeeldingen gelijk te zien zouden zijn. Ik dacht dat je dan eerst op de link moest drukken, zodat je daarna pas de afbeelding te zien kreeg.

Ik zie het, ik zal 'm er vandaag nog proberen bij te zetten, maar ik heb nu niet zo veel tijd. M'n zus is namelijk bezig op de computer.

Ik snap het ook wel dat je ze niet eng vind. Ik zelf vind ze ook niet eng. Maar ik heb hier toch noodgedwongen voor moeten kiezen omdat ik verder niks anders kan verzinnen. Mijn profielwerkstuk gaat namelijk over angst. Op school hebben we ook niet de middelen om er echt een betrouwbaar onderzoek van te maken.

Groetjes, Daphne

Berichten: 8.614

Re: [Profielwerkstuk] Enqu

Sorry, ik realiseerde me niet dat de afbeeldingen gelijk te zien zouden zijn. Ik dacht dat je dan eerst op de link moest drukken, zodat je daarna pas de afbeelding te zien kreeg.
Misschien kan je een moderator vragen om ze in een verborgen inhoud te zetten.
Ik zie het, ik zal 'm er vandaag nog proberen bij te zetten, maar ik heb nu niet zo veel tijd. M'n zus is namelijk bezig op de computer.
Weet je om welke soort het gaat? Dan plaats ik wel een afbeelding.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 9

Re: [Profielwerkstuk] Enqu

Heel erg bedankt, maar ik heb al een link voor de afbeelding.

Hier is spin 4:

http://aycu02.webshots.com/image/41241/200...50897058_rs.jpg

Berichten: 8.614

Re: [Profielwerkstuk] Enqu

Zo, dan wordt mijn lijstje dus het volgende:

3 - 7 - 2 - 1 - 10 - 9 - 8 - 6 - 4
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 9

Re: [Profielwerkstuk] Enqu

Oke, bedankt!

Berichten: 85

Re: [Profielwerkstuk] Enqu

2-3-7-5-10-6-9-1-4-8

Twee is het engst door zijn kleur en lange, dunne poten. Daarnaast kijkt hij je ook recht aan, misschien heeft dat er ook wat mee te maken. Acht is het minst eng, die ziet er meer uit als een snoepje.

Berichten: 9

Re: [Profielwerkstuk] Enqu

Oke, heel erg bedankt! Dat hij je aankijkt heb ik al meer gehoord ja.

Reageer