[fout?] abonneren op onderwerp

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

[fout?] abonneren op onderwerp

Als ik in een topic de opties aanklik krijg ik dit:



Volg dit onderwerp

E-mail dit onderwerp

Print dit onderwerp

Download / Print dit onderwerp

Abonneer op dit forum


hoe zit het nou eigenlijk?


loopt niet minstens taalkundig het onderscheid tussen forumabonnementen en onerwerpsabonnementen ergens helemaal scheef? Als het technisch al in orde is vind ik de opties minstens zeer onduidelijk verwoord.


(ik ben benieuwd wat ik morgen in mijn mailbox vind. Ik heb geprobeerd me te abonneren op een topic, zij het dat ik dat deed via "volg dit onderwerp")
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: [fout?] abonneren op onderwerp

Ik weet niet helemaal zeker of ik begrijp wat je bedoelt. Volgens mij gaat het je vooral om deze twee punten:
Jan van de Velde schreef:
  1. Volg dit onderwerp

    (...)
  2. Abonneer op dit forum
Bij optie a wordt je op de hoogte gesteld wanneer er een nieuwe reactie komt in het topic dat je aan het lezen bent. (Wanneer/op welke manier kan je later instellen)

Bij optie b wordt je op de hoogte gesteld wanneer er een nieuw topic wordt gestart in het forum waarin je op dat moment een topic aan het lezen bent. Ik erken dat dat eigenlijk niets te maken heeft met het onderwerp dat je op dat moment aan het lezen bent.


Wanneer zou je het duidelijker vinden, wanneer "volg" zou worden vervangen door "abonneer"?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer