Diëlektrische constante

Moderator: physicalattraction

Reageer
Berichten: 29

Di

Wat zijn de diëlektrische constanten van respectievelijk Wolfram, Niobium en Molybdeen?

Berichten: 29

Re: Di

Wie heeft mijn titel veranderd van Diëlektrische constante naar het foutieve "Di-elektrische constante"?

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Di

Inmiddels terug veranderd, zie hier.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 8.614

Re: Di

We hebben een topic waarin foutieve topictitels gemeld kunnen worden. Toen ik deze topic zag wist ik dat 'diëlektrische' foutief was en dus heb ik dat daar gemeld. Een moderator heeft je titel vervolgens verbeterd.

'Diëlektrische' is overigens wel degelijk fout. Ik heb het hier uitgelegd.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Di

Laten we die discussie in de andere topic houden, dat is overzichtelijker.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 29

Re: Di

Weet iemand al het antwoord op mijn vraag?
Wat zijn de diëlektrische constanten van respectievelijk Wolfram, Niobium en Molybdeen?

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Di

Ik vond op internet enkele zeer uitgebreide tabellen, maar vond daar nergens tungsten (=wolfraam) in terug. Ben je zeker dat je het zoekt voor materialen die zuiver uit deze elementen bestaan? Ze lijken in elk geval niet gangbaar.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 29

Re: Di

Ja heel zeker. Ik wil namelijk weten of het mogelijk is om een van die drie materialen, waaruit een bepaalde gasontladingslampelektrode (26 letters!) bestaat, te detecteren met een capacitieve sensor doorheen een 2mm stalen wand.

Zie tekening voor meer info.
Bijlagen
elektrode.JPG
elektrode.JPG (30.65 KiB) 484 keer bekeken

Reageer