Muziek clip

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 7.068

Muziek clip

Op mijn werk had laatst iemand het over een muziekvideo van lang geleden. In die clip zag je telkens de romp van een dansend meisje dat een shirt aanhad met daarop woorden uit de tekst van het liedje. Ik kan me dit liedje inderdaad herinneren. Ik kan het bijna horen (maar net niet). Ik kan echter niet op de titel komen. Heeft iemand enig idee?

Berichten: 4.246

Re: Muziek clip

Was het één meisje die de hele tijd danste of meerdere?
Quitters never win and winners never quit.

Berichten: 7.068

Re: Muziek clip

Was het één meisje die de hele tijd danste of meerdere?
Volgens mij waren het er een of twee die via 'schermovergangen' werden afgewisseld (niet subtiel, gewoon in een keer ander beeld). Even voor de duidelijkheid: dansen is een groot woord. Beetje ritmisch wiegen was het meer.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Muziek clip

Wat voor soort muziek was het? En kun je wat meer vertellen over dat meisje (huidskleur, haarkleur, kleding, enz)? En kun je ook iets vertellen over de setting waarin gedansd werd?
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Berichten: 7.068

Re: Muziek clip

Wat voor soort muziek was het?
electronisch (ala dit). Let wel, ik kan mij vergissen. Dat ik dingen door elkaar gooi.
En kun je wat meer vertellen over dat meisje (huidskleur, haarkleur, kleding, enz)?
Alleen haar torso is in beeld. Ze was blank (denk ik). Ze had verschillende shirts aan (telkens met een ander woord er op).
En kun je ook iets vertellen over de setting waarin gedansd werd?
Verder is er niks te zien.

Berichten: 4.246

Re: Muziek clip

Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Muziek clip

dirkwb schreef:You've got my love?

http://www.youtube.com/watch?v=vXwlYEhgvs4
Was ook mijn eerste gedachte, hoewel in een flits kwam D.A.N.C.E. van Justice ook nog ff voorbij.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 7.068

Re: Muziek clip

Fantastisch! het begon al een kwelling te worden (ik loop hier al een aantal dagen mee rond).
D.A.N.C.E. van Justice
Die had ik al gevonden, maar die bedoelde ik niet.

Berichten: 4.246

Re: Muziek clip

Fantastisch! het begon al een kwelling te worden (ik loop hier al een aantal dagen mee rond).
Mooi, probleem opgelost :D
Quitters never win and winners never quit.

Berichten: 85

Re: Muziek clip

Fout liedje zeg :D

Reageer