Al je geplaatste berichten bekijken

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 146

Al je geplaatste berichten bekijken

Een vraagje: "Hoe kun je alle berichten opvragen die je op het forum geplaatst hebt vanaf je registratie?".
Smile ! You might live longer.

On the internet you almost can do everything that makes you happy.

You don't have to understand the Universe to put an article on Wetenschapsforum.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Al je geplaatste berichten bekijken

Ga naar je profielpagina (of een topic waar je zelf een bericht hebt geplaatst) en klik op Opties < "Zoek berichten van deze gebruiker" (of klik op je gebruikersnaam, dan "Vind berichten").
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 146

Re: Al je geplaatste berichten bekijken

Bedankt voor de tip! :D
Smile ! You might live longer.

On the internet you almost can do everything that makes you happy.

You don't have to understand the Universe to put an article on Wetenschapsforum.

Gebruikersavatar
Berichten: 146

Re: Al je geplaatste berichten bekijken

Een suggestie: "De topictitel en jou uitleg kunnen jullie misschien invoegen in de lijst met "Forum Help items"…zou handig zijn."


Ik, in mijn geval keek voortdurend over “Opties” heen. En als je er eens over kijkt, dan kan het wel even duren voor je je eigen fouten vindt.
Smile ! You might live longer.

On the internet you almost can do everything that makes you happy.

You don't have to understand the Universe to put an article on Wetenschapsforum.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Al je geplaatste berichten bekijken

Een suggestie: "De topictitel en jou uitleg kunnen jullie misschien invoegen in de lijst met "Forum Help items"…zou handig zijn."
Ik snap je zin helemaal niet. Wat voor help-item vraag je hier precies?


We zijn bezig die dingen te (her) schrijven, en kunnen aan sommige dingen wel prioriteit geven......
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Al je geplaatste berichten bekijken

Wat ik ervan begrijp: in dat help-item opnemen hoe je je eigen berichten kan opvragen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 146

Re: Al je geplaatste berichten bekijken

Wat ik ervan begrijp: in dat help-item opnemen hoe je je eigen berichten kan opvragen.


Ja, dat is mijn suggestie.
Smile ! You might live longer.

On the internet you almost can do everything that makes you happy.

You don't have to understand the Universe to put an article on Wetenschapsforum.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Al je geplaatste berichten bekijken

ah, het wordt helderder.


Alleen zie ik zo gauw niet waar "dat" op slaat in "in dat helpitem opnemen"


Er is toch nog geen helpitem waar dat in behandeld wordt, of zie ik ht over het hoofd?


De suggestie staat overigens intussen in de werklijst voor de helpitems-producenten.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer