Vraagje?

Moderator: Rhiannon

Berichten: 145

Vraagje?

Morgen,

Stel, je moet jezelf 1 vraag stellen waarvan je zeker weet dat jij het antwoord niet weet.

Welke vraag zou jij jezelf stellen?

ps na de vraag volgt het antwoord
Als ik kijk dan zie ik, als ik hoor dan weet ik, als ik voel denk ik Niets en geloof Alles



Denk niet na bij wat je zegt, praat naar wat je bent

Gebruikersavatar
Berichten: 2.003

Re: Vraagje?

Hoelaat komt mijn moeder in de woonkamer?
Hoelaat komt mijn moeder in de woonkamer?
Nu.
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.112

Re: Vraagje?

Mechatronica schreef:Morgen,

Stel, je moet jezelf 1 vraag stellen waarvan je zeker weet dat jij het antwoord niet weet.

Welke vraag zou jij jezelf stellen?

ps na de vraag volgt het antwoord
Met jij bedoel je ik!

Hoeveel sproeten heb ik op mijn rug?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Vraagje?

Ik heb het niet vaak in het Cafe, maar ik snap hier toch echt HELEMAAL geen drol van. :D
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.003

Re: Vraagje?

Ik heb het niet vaak in het Cafe, maar ik snap hier toch echt HELEMAAL geen drol van. :P
Ik ook niet.

Maar volgens mij moet ik niet mijn eigen vraag beantwoorden? :D
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.112

Re: Vraagje?

"Toelichting"
Stel, je moet jezelf 1 vraag stellen waarvan je zeker weet dat jij het antwoord niet weet. Welke vraag zou jij jezelf stellen?

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Vraagje?

Ik heb nog steeds geen idee waar dit heen gaat...

So here's a bunny with a pancake on his head :D

Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Vraagje?

Is er een bepaald doel wat je voor ogen hebt als je dit doet? Ga ik hierdoor over het proces nadenken, dat ik een soort filosofische methode aan het toepassen ben op mijzelf? Wil je hier een discussie over voeren?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 145

Re: Vraagje?

Mechatronica schreef:Morgen,

Stel, je moet jezelf 1 vraag stellen waarvan je zeker weet dat jij het antwoord niet weet.

Welke vraag zou jij jezelf stellen?

ps na de vraag volgt het antwoord
Hoe komt het dat ik op bovenstaande vraag geen antwoord heb?
Als ik kijk dan zie ik, als ik hoor dan weet ik, als ik voel denk ik Niets en geloof Alles



Denk niet na bij wat je zegt, praat naar wat je bent

Berichten: 4.502

Re: Vraagje?

Zit het symbool 1 je dwars, topichouder? Ik zag eerder ook een topic van je ,ook over 1. :D

Berichten: 145

Re: Vraagje?

Zit het symbool 1 je dwars, topichouder? Ik zag eerder ook een topic van je ,ook over 1. :D


Ik ben gewoon nieuwsgierig welke vraag jij jezelf zou stellen. Waarom zo moeilijk doen over 1 vraag want als je iets bedenkt zit er dan altijd wat achter?
Als ik kijk dan zie ik, als ik hoor dan weet ik, als ik voel denk ik Niets en geloof Alles



Denk niet na bij wat je zegt, praat naar wat je bent

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Vraagje?

Mechatronica schreef:Morgen,

Stel, je moet jezelf 1 vraag stellen waarvan je zeker weet dat jij het antwoord niet weet.

Welke vraag zou jij jezelf stellen?

ps na de vraag volgt het antwoord
Ik snap hier, net zoals SQ, helemaal niets van. Het kunnen toch allerlei vragen zijn? Hoe ziet de wereld er over 3000 jaar uit? Masturbeert mijn buurman? Hoe lang leeft de zon nog? Wat beoogt Mechatronica met haar vraag?
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Berichten: 94

Re: Vraagje?

Waarom moeilijk doen? Hij vraagt gewoon "stel 1 vraag waar je zeker het antwoord op krijgt" Als het topic je niet interesseert reageer dan ook niet :D

Maar mijn vraag zou zijn:

Waar zou ik sterven?
Het leven is een korte periode tussen twee eeuwigheden

Berichten: 134

Re: Vraagje?

Mijn vraag is:

Wie ben ik?
Wie is die man in de spiegel?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Vraagje?

Waarom moeilijk doen?
Een vraag stellen en nieuwsgierig zijn is in mijn woordenboek niet hetzelfde als moeilijk doen.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Reageer