Format c en boinc

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Format c en boinc

Ik zit momenteel al aan ongeveer 365 uren werk voor climateprediction.net (dat is ongeveer 54 %), maar kan ik deze gegevens overzetten naar een nieuwe installatie van BOINC na een format C. (Zou anders zonde zijn van al de moeite)

Is dit mogelijk?
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Format c en boinc

Normaalgezien wanneer je alle mappen met taken e.d. van BOINC gaat kopieren zou het mogelijk moeten zijn de gegevens mee te nemen.

Ik heb het nog nooit uitgevoerd en ik weet niet of hier iemand rondloopt die daar ervaring mee heeft.

Zo'n groot project van Climate is inderdaad wel er spijtig moest ja dat kwijtspelen.

Heb je soms geen tweede pc beschikbaar zodat je eens kan proberen tijdelijk of je het daar aan de gang krijgt ?

Als dat zou lukken dan kun je het na de format ook wel terugzetten ...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Format c en boinc

Maakt BOINC geen gebruik van een database? Want dan zou je die database ook moeten backup-pen/back-uppen/backuppen.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Format c en boinc

Goed idee om op het climate prediction forum even rond te kijken:

http://climateapps2.oucs.ox.ac.uk/cpdnboinc/forum_menu.php

Daar heb ik wel meer mensen gehoord over het back-uppen

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Format c en boinc

Ik zal tegen dat het zover is eens bekijken.

2de pc kan ik wel fixe, maar die is hopeloos traag.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Reageer