Energie uit zwaartekracht

Moderator: physicalattraction

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 391

Energie uit zwaartekracht

Het begint met een plaat van een goede(vlakke) kwaliteit 122x144 cm,die doormidden gezaagd wordt en dan gecentreerd een cirkel trekken met een doorsnede van ongeveer 120 cm waarna een basiswiel(eventueel 2)uitgezaagd kan worden.

Berichten: 4.246

Re: Energie uit zwaartekracht

En je vraag is...
Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Energie uit zwaartekracht

wijsneus, graag een grote verduidelijking van je topic, want het doel is tot op heden compleet onduidelijk.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 391

Re: Energie uit zwaartekracht

Trek hierna een cirkel 1cm binnenin het basiswiel en verdeel hierna dit basiswiel op de rand van deze binnencirkelin een ZESHOEK (door de radius met een potlood op een passer of ander soortgelijk instument over te trekken van rand naar rand) en hierna ,door één van de zeshoekvlakken in drieén te delen in een ACHTTIENHOEK.

Hierna nog éénmaal een cirkel trekken op 7 cm binnen de laatstgenoemde binnencirkel

PHYS,mijn groet,het doel is een wiel te maken dat enegie levert uit zwaartekracht.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Energie uit zwaartekracht

En dat ga je in stap voor stap afleveringen doen? Met elke keer een cliffhanger??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 391

Re: Energie uit zwaartekracht

Jan,mijn groet,ik wil diegenen die dit wiel maken rustig de kans geven om het uit te voeren.

Wil jij niet meedoen dan ga jij maar aan jouw cliff hangen.

Berichten: 2.746

Re: Energie uit zwaartekracht

Ik ben er vrij zeker van dat welgeteld ... niemand je wiel zal maken. Al zeker niet als ze niet weten wat het zal worden.

Laat je dus maar volledig gaan en plaats alles in 1 keer.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Energie uit zwaartekracht

Ik ben er vrij zeker van dat welgeteld ... niemand je wiel zal maken.
Die indruk heb ik ook. Dus als we nu collectief zwijgen krijgen we misschien vanzelf alle stappen? :D

[verzoekje]Een (schematische) tekening of foto zal waarschijnlijk een hoop vragen/onduidelijkheden wegnemen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 391

Re: Energie uit zwaartekracht

Stoker en miels,mijn groet,ik heb de indruk dat jullie nieuwsgierig zijn.

Berichten: 4.246

Re: Energie uit zwaartekracht

Er zijn al vier mensen hier die je al hinten dat niemand dit gaat doen zonder je gehele verhaal. Dus mijn verzoek is post je gehele bericht + plaatje!
Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Energie uit zwaartekracht

wijsneus, ik geef je nog één laatste kans. Je volgende post moet voldoen aan twee eisen:

- duidelijkheid omtrent het doel van dit topic

- een vollédige beschrijving van wat je te vertellen hebt in één bericht, NIET in 'stapjes'.

Zo niet, dan gaat dit topic op slot. Het is zinloos te moeten raden naar de bedoeling van een topic, en te moeten wachten op een stukje verdere informatie. Succes.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 391

Re: Energie uit zwaartekracht

Phys,het is mij duidelijk.

Wat ik wilde is op mijn manier dit Energie Uit Zwaartekracht-wiel te laten werken;ik begrijp dat dit niet volgens de regels is dus mag de zaak van mij op slot.

Mijn groet.

Wijsneus.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Energie uit zwaartekracht

Oké, duidelijk.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gesloten