Account verdwenen, hoe?

Reageer

Account verdwenen, hoe?

Tsja, topic title says it all. Ik probeerde in te loggen met mijn account, maar deze was verdwenen. Daarom heb ik deze nieuwe, en hopelijk bijna identieke op het post aantal na, maar aangemaakt. Nu vroeg ik me wel af waarom mijn oude account gewist is. Ik wil nog wel graag weten wanneer ik me hier eigenlijk voor het eerst aanmelde :D

Berichten: 8.614

Re: Account verdwenen, hoe?

Een voor de hand liggende vraag, maar ik stel ze toch: heb je het juiste wachtwoord ingegeven?


Verder, je account is niet echt "weg", want in de gebruikerslijst staat het nog steeds op zijn gewone plaats.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Re: Account verdwenen, hoe?

Jazeker, ik had mijn goede wachtwoord op gegeven. Hij zei dat de gebruikersnaam niet bekend was bij het forum, vandaar dat ik opnieuw met deze nickname kon registreren. Anders is die toch bezet :D

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Account verdwenen, hoe?

Nu heb je blijkbaar twee accounts kunnen maken met dezelfde naam:


http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showuser=6442

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showuser=15324


Kan je meer details geven?
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Re: Account verdwenen, hoe?

Hmmm, ik wist niet dat dat kon. Ik probeerde ook het profiel van mijn oude account te bekijken, maar toen kreeg ik ook een error alsof die account helemaal niet meer bestond. Maar je kan toch eigenlijk niet 2 keer dezelfde naam registreren?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Account verdwenen, hoe?

@jhnbk: de ene heeft toch 2 ss-en en de ander 3 achter elkaar?
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Account verdwenen, hoe?

Inderdaad net wat verschillend. Assassinator, als het goed is heb je zojuist op je hotmail een bericht gekregen voor heractivatie met daarin verdere instructies.

Hoe het precies ontstaan is weet ik niet, wij hebben iig niets gedaan met je account. Misschien heb je zelf je wachtwoord of mailadres proberen te wijzigen en is daarmee de boel misgegaan?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Account verdwenen, hoe?

Opletten dus hoeveel ss-en je intypt. :D
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Re: Account verdwenen, hoe?

Opletten dus hoeveel ss-en je intypt. :D
Týpisch, kom ik nu pas achter :D Nou ja, terug naar mijn oude account, bedankt mensen! (en nu maar hopen dat dat werkt)

Berichten: 4.546

Re: Account verdwenen, hoe?

Inderdaad, hij doet het weer :D Nu die nieuwe maar verwijderen (kan ik dat zelf, of kan een moderator dat voor me doen?), bedankt voor de hulp.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Account verdwenen, hoe?

Tijdelijke account is verwijderd. Zie ook PB ivm je inhoudelijk post in het evolutie-topic wat op die naam stond.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer