Sporthart

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 1

Sporthart

Ik ben 41 jaar en mijn moeder vertelde me dat ze het vreemd vonden dat mijn hart als baby zo in de middenstreek van mijn borstkast klopt. Op mijn 17e hebben ze longfotos van me gemaakt omdat ik zo hoestte. Toen was gecontateerd dat ik een ovaal sporthart heb. Ik voel mijn hart in de middenstreek van mijn borstkas kloppen. Ik ben bij de huisarts geweest en die vertelde me dat het mogelijk is, en als ik er problemen mee zou krijgen ik bij haar terug kon komen. Ik ben zelf benieuwd naar een foto van mijn hart en of normalitair je het hart meer vlak onder de linkerborst voelt kloppen, maar dat dat bij mij niet het geval is, het maakt me vrij onzeker ook of het gunstig of misschien minder gunstig is.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Sporthart

Ik ben 41 jaar en mijn moeder vertelde me dat ze het vreemd vonden dat mijn hart als baby zo in de middenstreek van mijn borstkast klopt. Op mijn 17e hebben ze longfotos van me gemaakt omdat ik zo hoestte. Toen was gecontateerd dat ik een ovaal sporthart heb. Ik voel mijn hart in de middenstreek van mijn borstkas kloppen. Ik ben bij de huisarts geweest en die vertelde me dat het mogelijk is, en als ik er problemen mee zou krijgen ik bij haar terug kon komen. Ik ben zelf benieuwd naar een foto van mijn hart en of normalitair je het hart meer vlak onder de linkerborst voelt kloppen, maar dat dat bij mij niet het geval is, het maakt me vrij onzeker ook of het gunstig of misschien minder gunstig is.