[nederlands] hulp bij betoog

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 2

[nederlands] hulp bij betoog

Hallo,

Wie zou A.U.B mijn betoog na willen kijken? :P

Ik ben namelijk niet zo goed met de argumentatuestructuur :P

ik stuur het dan naar je mail

Alvaste bedankt!! :D

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: [nederlands] hulp bij betoog

Ik denk niet dat je op deze manier veel reactie krijgt. Ik ben alleszins niet van plan om spontaan met e-mailadressen te gaan strooien. Misschien als je je betoog eens als bijlage plaatst, of op een uploadadres, of als het niet te lang is gewoon als inhoud van een bericht?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 8.614

Re: [nederlands] hulp bij betoog

Bovendien is het de bedoeling van Wetenschapsforum dat alle informatie zichtbaar en bruikbaar voor en door iedereen is. Verder is het vermelden van e-mailadressen in berichten in strijd met de regels.

PS: Zou je in de toekomst misschien een iets relevantere titel kunnen kiezen?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: [nederlands] hulp bij betoog

Titel aangepast, zodat hij de lading dekt. Ik verplaats dit even naar huiswerk, daar lijkt dit meer thuis te horen. Lees er graag de bijsluiter van het huiswerkforum (en eventueel ook de algemene regels) nog even op na.

Berichten: 2

Re: [nederlands] hulp bij betoog

Oke sorry!! :D

weetje wat het is?

als ik hem hiet upload dan denken ze dat ik plagaiaat heb gepleegd als ze hem op school gaan scannen...

hebben ze hier op het forum geen inbox? dan stuur ik hem daarr naar toe kan dit ook?

Berichten: 8.614

Re: [nederlands] hulp bij betoog

Als ze je beschuldigen van plagiaat kan je toch gewoon zeggen dat je hem zelf op internet geplaatst hebt? Daar is niets fout mee. Je kan dat zelfs bewijzen door op school in te loggen op Wetenschapsforum.

Voor zover ik weet heeft dit forum geen inbox.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer